Gå til innhold

*Nice e36 coupe vurderes solgt!*


bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

for du som vill ha en spessiel bil, noe som svært få har til en grei pris :)

Som overskriften sier så vurderer jeg å selge denne bilen, grunnet nytt prosjekt er i vente!!''

jeg har gjort allt selv på bilen, bilen har en orginal farge som heter Dakar Gelb, men jeg har lakkert den om en en mer fancy gul farge en orginal!

masse som er gjort,, blandt annet nye Hella lykter!! ++++++++

sjekk:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1450347

kunn seriøse,, send pm for info eller ring meg på 90162170

eller send Mail: torsteinbratt@yahoo.no

har å en prosjekt tråd om bilen her!

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ht=bmwdude

Bilde_150.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å være seriøs når prisnivå ikke kommer frem :lol:

Er det så vanskelig og sende en pm med spørsmål da??

Han vil tydeligvis ikke ha prisen liggende åpen her grunnet tomsnakk og synsing om bilen.

Folk som har sans for bilen og kroner til og handle for, kan vel da ta det på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da... Hvis dere er interresserte er det jo bare å lese prosjekttråden han har lagt ut link til...

Leste igjenomm hele nå og vet fortsatt ikke hva slags motor som sitter i.

Tror han hadde brukt 2 sek på og skrive ned hva slags motor som sitter i, i stedet for at alle skal bruke en halvtime på og lese igjennom tråden for å ikke finne ut hva slags motor som faktisk sitter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da... Hvis dere er interresserte er det jo bare å lese prosjekttråden han har lagt ut link til...

Leste igjenomm hele nå og vet fortsatt ikke hva slags motor som sitter i.

Tror han hadde brukt 2 sek på og skrive ned hva slags motor som sitter i, i stedet for at alle skal bruke en halvtime på og lese igjennom tråden for å ikke finne ut hva slags motor som faktisk sitter i.

Men de av dere som er intr. i denne bilen, hadde kanskje brukt 5 min på og sende en pm. med spm. ang. bilen.

Men neida... Sitte her og sute over at det tar lang tid og lese igjennom en haug med usaklige innlegg som dere selv legger inn her. Det er smart det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...