Håkon318is Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Da har jeg kjøpt meg M3 fanger. Tusen takk for all hjelp. Mvh Håkon Aune Frontfangeren Baksiden av Frontfangeren Død Grevling
Berre83 Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Jeg har en orginal frontfanger med grøftelys til salgs.
pocket Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Håkon, gamle fangeren min ligger i garagen her Ikke så langt heller gitt
Håkon318is Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Hei Harald! Blir nok ingen orginal fanger på meg Kjøpte en M3 fanger i går Det ble niiice, bare jeg nå får satt inn luftkanalene og klarglass lyktene mine. Og bytte "XeNon" / "Mega Blue" pærene fra biltema
Håkon318is Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Hei Harald! Blir nok ingen orginal fanger på meg Kjøpte en M3 fanger i går Det ble niiice, bare jeg nå får satt inn luftkanalene og klarglass lyktene mine. Og bytte "XeNon" / "Mega Blue" pærene fra biltema som plutselig tok kvelden
pocket Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Se der ja! det blei bra! Synes du sa du ikke skulle ha m fanger jeg Da må du vel ha nye luftekanaler også da, må/måtte ihvertfall jeg når jeg bytta
Håkon318is Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 hehe, tenkte jeg ikke skulle ha, men fikk kjøpt m3 så da ble det den. de luftkanalene har jeg hjemme, men må sette på ny innerskjerm før jeg setter dem på. Skal sikkert få lakkert fangeren først. De to listene pluss den over tauekroken er ikke helt glatte, de er rug Dette er vel ikke helt riktig. Sendte mail om det til han jeg kjøpte den av. Han driver gblbildeler i hokksund. Han har sikkert de listene som er glatte. Nå skal jeg bare få tak i sommerfelger og så blir det vel lakkering etter det.
Håkon318is Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Hei, en liten update bare. Sjekket etter om grevlingen fortsatt koste seg i kanten av veien. Svaret ble JA, der ligger den like blid og fornøyd. Her ser du den lille Djevelen som fikk meg til og bytte til M3 fanger: Peace Out...
Ad|oS Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Fikk deg jo hvertfall til å bytte til noe bedre! Kunne jo vært verre...
Håkon318is Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 bah, skulle aldri sett om den var der!!!! nå får jeg ikke sove på flere uker. bare jeg lukker øynene ser jeg for meg grevlingen og det som krabler rundt i øyet. *snufs*
Håkon318is Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Fikk deg jo hvertfall til å bytte til noe bedre! Kunne jo vært verre... ja, ble jo bra når jeg fikk byttet. fant ut i dag at et feste til radiatoren knakk, men er lett og fikse. tenkte litt på å ta med meg grevlingen et sted... lå jo en pose der så stikker ut i natt og tar den med hjem. kanskje jeg får liv i den, da har jeg hvertfall et kult dyr.
Betakaroten Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 kanskje jeg får liv i den,Nei da har jeg hvertfall et kult dyr. Og nei
ChrZZ Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 de luftkanalene har jeg hjemme, men må sette på ny innerskjerm før jeg setter dem på. Skal sikkert få lakkert fangeren først. Regner med du da snakker om m3-luftekanaler, og ikke dem som er på den vanlige fangeren? M3-fangeren trenger nemlig lengre luftekanaler.
Håkon318is Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 kanskje jeg får liv i den,Nei da har jeg hvertfall et kult dyr. Og nei ikke bli så sinna da
Håkon318is Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 de luftkanalene har jeg hjemme, men må sette på ny innerskjerm før jeg setter dem på. Skal sikkert få lakkert fangeren først. Regner med du da snakker om m3-luftekanaler, og ikke dem som er på den vanlige fangeren? M3-fangeren trenger nemlig lengre luftekanaler. selvfølgelig snakker jeg om M3 luftekanalene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå