Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vel nesten skrive litt om den ny inkjøpte gromm bilen.. :twisted:

Orginalt så er det en 93 model 320 e36 coupe som ble tatt inn i 97 fra tyskland..

Så ble det putta en 3liter m3 maskinist og og understell på den. Bilder kommer..

Det sitter 18" M5 felger på den nå og den er senka 40/40

Det som må gjøres med bilen er.. Bytte toppdeksel pakning, plugger, oljefilter, olje og bremse skiver..

Bilen har stått rolig i nesten et år så bremse skivene er blitt litt skakke (synd med tanke på at de er helt nye).

Andre ting som skal gjøres.

Skal bytte listene på bilen til m3 lister, bytte instegs lister til m3, skal også køpe in m3 kanalskjørt og få lakert opp fangeren igjen.

Få modifisert orginal m3 "plata" under på bakfangern så jeg får plass til enderøra der hvor de skal være, sitter en modifisert 320 plate der nå (effekt anlegg).

Har en BMW motorsport vinge og en schnitzer rute senker som fulgte med bilen når jeg kjøpte den, disse skal ikke på bilen så de er til salgs.. event bytte i noe annet jeg trenger..

Videre planer er å få på noen coilovers og poly foringer men det blir ikke før i vinter. bilder kommer når jeg har kommet meg hjem, sitter på jobben nå..

toppdeksel pakning, plugger, olje og olje filter blir bytta til tirsdag eller onsdag(kommer annpå når jeg får henta deler).

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Et lite tips, prøv å tukte bremsene dine knallhardt ute på veien før du kjøper nye.. Ofte er risting i bremsene noe du kan få bort ved å bremse så mye å hardt, at du sliper vekk det eventuelle belegget på bremsene som lager vibrasjonene..

Bremser slår seg sjelden skakke av å ikke brukes..

3-4 nedbremsinger på rad fra 150+ gjør nok susen.. Iallefall verdt å prøve..

Skrevet

jaja skader ikke å prøve.. skal på rudskogen den 14 så da blir det nok bra med ned bremsninger

Skrevet

her er noen bilder av sånn bilen er nå... litt møkkete da..

DSC00119.jpg

DSC00125.jpg

DSC00124.jpg

DSC00123.jpg

DSC00122.jpg

DSC00121.jpg

DSC00120.jpg

DSC00118.jpg

bilder av vingen og rute senkern kommer i kveld

Skrevet

da er topp deksel pakning, plugger, olje og olje filter byttet.. det var på høy tide med tanke på hvordan de pluggene så ut.. bilen går merkbart bedre og har slutta å jage på tomgang :lol:

Skrevet

noen i akershus som er flinke til å sveise alu til en billig penge? fant en sprekk i toppdekslet :?

• 2 weeks later...
Skrevet

ja nå har diffen tatt kvelden.. det var det svakeste leddet på bilen med tanke på at den var fra en 320.. så nå er det inn med ny sperre diff.. heldig vis så har jeg en mor (muska) som driver med salg av bmw deler.. takk til mutter hva skulle jeg gjort uten deg..

Skrevet
Et lite tips, prøv å tukte bremsene dine knallhardt ute på veien før du kjøper nye..

Bremser slår seg sjelden skakke av å ikke brukes..

di gjør desverre det :cry: når bilen står lenge og sånn så skjer det noe me flaten på bremseskiva akkurat detr som klossene er:S...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...