Stian Børresen Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Hvor får jeg tak i slike felger? Hvor er de billigst? kopi er ingen hindring.
Stian Børresen Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 takk;) har planer om å ha disse på cab'n min;P om de er å få tak i litt billigere:)
Stian Børresen Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 vil de der passe på cab'n? mener med ET og alt det der. de er jo 8.5x19" fram og 9.5x19" bak evt jeg kan kjøre 8.5x19 hele veien.
andhess Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Etter å ha sjekket litt priser i USA lurer jeg på om de kan lønne seg å bestille denne type felger derfra. De koster ca 1000 kr per stk + frakt og moms. Blir trolig ganske billig? F.eks herfra: http://jlevistreetwerks.com/store/%3Cb% ... 1e7721ba79
andhess Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Sjekket litt mer, koster ca 2000 kr for frakt fra USA. Sjekk www.modbargains.com for gode priser på felger! Noen som har kjøpt felger fra USA før? Hvordan blir tollen på noe slikt? Noen måter å unngå toll på?
Steffan C Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Noen som har kjøpt felger fra USA før? Hvordan blir tollen på noe slikt? Noen måter å unngå toll på? Send en PM til NyborgRacing, han har nylig handlet felger fra USA .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå