Gå til innhold

Bmw Business Cd/radio

Anbefalte innlegg

Oi.. kom hit.. sku egentlig på bilstereo da... beklager det.. men så lenge den posten er her så..

Ser det er to forskjellige Business spillere.. DEn ene e med stort displei under.. der med tastan..

og en har samme som reversen med bare ett displei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver du ebay.de

Jeg skal etter hvert bytte min radio\kasset spiller med en med cd i. Og på den tyske ebay siden er det heller ikke så verst pris. og da skal og frekvensdelingen være den samme etter som jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja prøvd ebay.de. . di har mest løse cd delene.. Og ja di har akkurat samme frekvensdeling.. Fant noen komplett.. noen hadde pixelfeil.. og en va en sånn med bare ett displei. og kasset.. kan man jo bytte ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
sjekk ut ebay.com :wink:

prøvd ebay.de com e vell bare amrikanske og der har vi ikke samme frekvens delinga som i usa

Javel? Kjøpte fra ebay.com (usa) og monterte den i bilen i sta. Fikk inn både p4 og kanal 24 jeg..

Så da er du nok feilinformert angående den såkalte frekvensfordelinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nei e nåkk ikke det.. MEN.. kan jo vært forandringer. I 96 tok eg med en Sony spiller og en ALpine spiller fra L.A , og der fikk du ikke alle frekvensan. allså tellte 0,5 mhz og norge har 0,1mhz.

Men vet att enkelte på ebay selger europeiske radioer i usa.

fikk du inn alle? P1,p2.p3.p4 mptre osv?

Henta du cd/radio delen fra usa heller bare MID`en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jeg mener her att det ikke går ann.. Det går ann å bruke den men frekvens delingen er anneledes i USA enn i Europa.

og ifølge Bmw norge så gikk de tikke ant å kun bruke mid displayet fra usa med en europeisk cd/kasset delen. der radio delen er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skifte til en ny uoriginal spiller da? Original-spillern i E39 er jo no stort herk....believe me i know...har prøvd å lokke godlyd uttav utallige slike enheter....men den gang ei...denne spilleren er rett og slett dårlig...

Eneste downsiden da er jo selvf. at det ikke blir helt 100% original look da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Hmm nei e nåkk ikke det.. MEN.. kan jo vært forandringer. I 96 tok eg med en Sony spiller og en ALpine spiller fra L.A , og der fikk du ikke alle frekvensan. allså tellte 0,5 mhz og norge har 0,1mhz.

Men vet att enkelte på ebay selger europeiske radioer i usa.

Kaster meg på denne. Vurderer å kjøpe den typen som blir annonsert som "CD43" på ebay. Noen som vet hvordan man kan se (vha serienr. el) om det er snakk om en europeisk eller amerikansk modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...