bmw e34=) Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 hei har et problem med tåkelysene mine og så skulle jeg ha funnet ut hvor releet sitter, har lest i den gjør det selv boken men skjønte ikke så mye av det. Noen som kan forklare meg hvor tåkelysreleet sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Hei. Æ har to releer på min E34. Et til lysa bak og et til de foran (som æ nettopp har fått kobla til - jippii!!!) Når æ åpne sikringsboksen så har æ fire rader avsatt til releer og da er de til tåkelysa plassert som nummer tre fra venstre i andre rekke (lysa foran) og tredje rekke (lysa bak) hvis du teller rekkene inn mot motoren. Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 da ser ikke sikringsboksen min lik ut tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Noen andre som kan fortelle meg hvor tåkelysreleet står? det er en 1988 525i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Sjekk denne linken : http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... %20ETM.pdf Velg power distribution chart (0670.0) Sånn ser iallefall min ut. Da er X52 til lysa foran og X44 til lysa bak Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 hei takk for koblingsskjemaet.. men det var bare for:518i, 520i, 525td og525tds, men ikke for 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 det var som pokker! einaste æ har og... Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 hvor fikk du tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Søkte på nett. skrev: haynes bmw e34 pdf Tok litt tid å finne ut av hva som var bokhandel og hva som var privat, men leter du lenge nok, så finner du det nok =) Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå