Ågedal Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Som topic sier så har lysene i varmeapprat tatt kvelden.Men det pussige er at når kjerringa kjørte, og nøys, så ble de tent på i 5 sek.Så slokna de. Er det dårlig kontakt?, er ikke sikringene..
kabeldeigen Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Som topic sier så har lysene i varmeapprat tatt kvelden.Men det pussige er at når kjerringa kjørte, og nøys, så ble de tent på i 5 sek.Så slokna de.Er det dårlig kontakt?, er ikke sikringene.. Call The mythbusters... Kan være dårlig kontakt, men ville ha sett på pærere. Er enkel å skifte. Tar 5 min
Bjørn 320 Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Viss dei lyste igjen i 5 sek kan det ikkje vere pærene som er gådde! Med mindre dei hadde hatt dårleg kontakt før og gjekk etter 5 sekund... Så du har nok dårleg kontakt ein plass
babjorn Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 i min E36 Coupe er det 1 liten pære,ta av di 3 skrubryterne så er det 2 stjerne skruer bak dem,skru dem ut så kan du ta av fronten så ser du pæra,ta den ut å se om den er hel
AlXz Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Vet at denne er gammel, men spør alikevel Det er meninga å bare dra pæra rett ut på framsida?? Den firkanta svarte plast greia rundt pæra er ikke en den av pæra??
-Sammy Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Vet at denne er gammel, men spør alikevel Det er meninga å bare dra pæra rett ut på framsida?? Den firkanta svarte plast greia rundt pæra er ikke en den av pæra?? De er vel bare å dra ut ja. og den svarte greia er ikke en del av pæra tror jeg. Det er bak de vribryterne til varmeapparatet du mener nå ? For på min er det iallefall bare å dra pærene rett ut. Ikke noe svarte firkanter.
Loffen Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 På min var det kontakten bakpå som satt litt dårlig. Røska litt så kom lyset på igjen
AlXz Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Det er bak de vribryterne til varmeapparatet du mener nå ? For på min er det iallefall bare å dra pærene rett ut. Ikke noe svarte firkanter. Ja, der jeg mener. Forresten, noen som vet åssen pære som skal sitte der? Står ikke noe på den jeg tok ut... Takker for svar
-Sammy Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Det er bak de vribryterne til varmeapparatet du mener nå ? For på min er det iallefall bare å dra pærene rett ut. Ikke noe svarte firkanter. Ja, der jeg mener. Forresten, noen som vet åssen pære som skal sitte der? Står ikke noe på den jeg tok ut... Takker for svar Jeg vet ikke akkurat hvilke pærer som skal stå der, jeg tok bare med meg ene orginalpæren på Shell og sa jeg skulle ha en "sånn" Han hadde bare en sort/styrke som var passet. Og de fungerer, de har samme styrke/farge som orginalpærene. Er mulig det er 3 eller 5w, kan se om jeg finner noe på de nye jeg kjøpte imorgen
AlXz Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Det er bak de vribryterne til varmeapparatet du mener nå ? For på min er det iallefall bare å dra pærene rett ut. Ikke noe svarte firkanter. Ja, der jeg mener. Forresten, noen som vet åssen pære som skal sitte der? Står ikke noe på den jeg tok ut... Takker for svar Jeg vet ikke akkurat hvilke pærer som skal stå der, jeg tok bare med meg ene orginalpæren på Shell og sa jeg skulle ha en "sånn" Han hadde bare en sort/styrke som var passet. Og de fungerer, de har samme styrke/farge som orginalpærene. Er mulig det er 3 eller 5w, kan se om jeg finner noe på de nye jeg kjøpte imorgen Hmm.., funnet ut noe ?? Får ikke til å bare dra den rett ut.., sitter hardt isåfall...
xibriz Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Det er litt feil som står her, du må ta å vri hele den svarte firkanten litt til høyre eller venstre, for så å ta pæren ut. Den svarte firkanten er sokkelen til pæren, man kan ikke bare ta ut KUN pæren (hvertfall ikke på E36). Jeg var innom 6 bensinstasjoner men det endte med at jeg måtte til BMW å betale 46 kr for en ny.
-Sammy Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Ah man jeg glemte helt av dette, sorry! Men nå trodde jeg at du mente de pærene som sitter bak det panelet du stiller luftstyrke osv. De er bare å nappe rett ut hos meg iallfall, de har ingen sokkel. Men hvis den svarte firkanta plastgreia di er sekskantet med et lite spor på midten på toppen, så er dette en sokkel ja, og den må vries litt ene rettningen før du kan dra den ut. Disse pærene ser slik ut, noen er sorte og noen er beige. Dette er med sokkel som må vries. http://www.nexternal.com/bimmerworl/images/obc_bulb_beige.jpg
AlXz Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Der ja..., sant som xibriz sier.. pærene har sokkel.., den svarte firkanten.. Klarte å ende opp med 2stk ødlagte pærer her jeg Får kjøpe nye neste gang jeg tar turen til en BMW forhandler
Magnus F Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Jeg har AC i e36 min, men er ikke sikker på om alle pærene funker. Det er noen knapper som lyser, men vri bryterne lyser ikke skal disse egentlig lyse? noen som har bilde av hvordan det skal se ut når alle lysene funker?
AlXz Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Skal lyse i den vri bryterne til varmeapparatet.., har aldri gjort det i bilen min mens jeg har hatt den, men så en kammerat hadde lys der så fant jeg en gåen pære i min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå