Gå til innhold

96 318 tds touring VURDERES solgt

k1t
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier, VURDERER å selge min 96 mod 318 tds touring.

Bilen er sort, med sort pent interiør.

Bilen har gått ca 225000km, motor er nyoverhalt for ca 150 mil siden, det som da ble gjort er følgende:

Dieselpumpe ble overhalt , nye stempelfjærer, rådelager, reg.kjede med strammere/skinner++, nye ventiltettninger/styringer, ny vannpumpe, termostat++

Kvitteringer fins på alt.

Bilen er nylig eu-godkjent, ble i en forbindelse byttet bremseslanger rundt om, nye skiver/klosser rundt om( borrede&slissede skiver fremme som bak), det ble byttet en bærebro og et endeledd samt fremre eksosrør.

Pga bytte av endeledd ble det foretatt 4- hjulskontroll.

Bilen er utstyrt med 15" vinterhjul på alufelg, dekk til en sesong til tenker jeg, standard bmw alu felger.

Sommerfelger er 15", 5 doble eiker( noe jeg også tror er standard bmw felg?) med ok dekk, sitter nå 17" felger på bilen( de på bildet med greie 225/45zr17 hjul, disse felgene følger ikke bilen , men kan kjøpes utenom da de tilhører en kompis av meg, dette kan om interesse avtales)

Har en chip til bilen fra trimchip.com, som da skal gi omkring 120hk, denne samt en ekstra hjerne kan følge med bilen.

Bilen ellers er hel og pen, noe småflekker er det( nede på dører, litt på ene hjulbua bak og litt ved bakluke, men dette er kun overflate rust og fikses lett om man er litt fingernemm..

Skulle det være noe mer du lurer på nøl ikke med å spørre, sikkert noe jeg har glemt å nevne så fyr som sagt løs om det skulle være noe..

Pris=bud mottas, E30 kan tas som delbetaling.

318tds-4.jpg

318tds-3.jpg

318tds-2.jpg

318tds-1.jpg

318tds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være intresangt og ta en e30 touring som delbetaling? 91mod 318i. bilen står i dag uten skilter men levers ferdig eu godkjent og klar til og hente skilter.

har også en e30 cab prosjekt 325i som også kan brukes som del betaling hvis dette er ønsklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...