Mtfem Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 jeg skal bestille masse diverse deler fra koed, men jeg finner ikke ut hvordan man skal logge seg inn på nettsiden ? hjelp en ting til , min bil er en 91 mod 320i e-36 , har jeg da en M50 motor? har noen prøvd å holde inne den knappen som resetter den ene km telleren, mens man vrir tenninga til et spesiellt hakk?? da blir alle instrument nålene "kjørt" opp til fullt. (fet å ta bilde mens nåla står på 220km/t, hæhæ) noen som vet hva dette gjør?, en slags reset eller noe?
bjolav Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 har noen prøvd å holde inne den knappen som resetter den ene km telleren, mens man vrir tenninga til et spesiellt hakk?? da blir alle instrument nålene "kjørt" opp til fullt. (fet å ta bilde mens nåla står på 220km/t, hæhæ)noen som vet hva dette gjør?, en slags reset eller noe? Veit ikke på bmw, men på lastebilen æ kjøre så har æ den funksjonen innlagt i kjørekomputeren/diagnose-test systemet. hehe Bud
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Login finner man i tab-menyen øverst på siden. Der har du valgene: START | INKØBSKURV | LOGIN | INFO | DOWNLOADS Rimelig åpenbart Du har M50-motoren ja. Så vidt jeg vet, så gjør ikke denne funksjonen mer enn at man kan teste at alle lysene virker, og at nålene virker korrekt. Den kommer i tillegg med diverse info i displayet, men disse er av liten verdi. Som et lite tilleggstips: Når man bestiller på koed.dk, så får man og betaler bare den danske prisen uten moms. Man betaler ikke for norsk mva eller tollbehandlingsgebyr. Totalprisen finner du i min eminente kalkis: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/
fre Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Som førstegangskunde får du ikke logga inn. Men det er bare å handle uten login og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå