Rene87 Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Lurer på og kjøpe meg mteck pakke (styling) og noen baklys og div på Koed A/S ! Så står det : Forsendelsesomkostninger (28,05 kg) 1.312,00 DKK Er det til min adresse i Norge Inklusiv Toll , moms og avgifter? Og om noen eventuel vet hvor lang leveranse tid de har?? Håper noen kan svare meg på PM For nå tar jeg kvelden i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Ett lite søk på Koed utgjør over 1000 treff her inne.. Kan lønne seg å lete litt.. Blir lett lei da det kommer opp mot 3-4 sånne spm i uken.. Så til spørsmålet ditt.. Nei dette er kun frakt. Du må i tillegg til den summen du får på ordren ta høyde for valutakursen. Gang summen med 1,1. Og deretter må du også legge på moms. Gang summen med 1,25. Deretter legger du til 100 kroner som TNT (fraktselskapet) skal ha for å legge ut for deg. De legger ut pengene og du får faktura i posten.,.. Om de har vare på lager tar det under en uke som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Med så høy fraktpris har du IKKE valgt Norway som land når du gikk inn, det er jeg ganske sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå