Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen dempere med fjærer i OK stand. (Kun foran)

Billig, og helst i nærheten av Kristiansand, slik at jeg kan hente og evnt betale kontant!

Kan også evnt bytte mot et AP senkesett + senkedempere foran.

(e36 - 4 cyl)

PM meg hvis dere har!

Skrevet

jeg har liggende gode dempere og fjærer til kjerra de... de er til 320 men gjør da ikke det store da bilen bare blir stivere... tinga ser ut som nytt... mye senker det senke settet?

Skrevet

Jeg må nesten ha til 318/316 da bilen skal eu godkjennes.

Trenger fortsatt dempere, superbonus om du bor på sørlandet.

(Org høyde eller m-tech går fint).

Senkesettet jeg har er 60/40. (men det står montert på bilen :P) Kan evnt swappe hvis noen har dempere og verktøy liggende ;)

Skrevet

mulig jeg har ! og bor i mandal. skal skjekke når jeg kommer hjem. eller vet jeg har men tror de er rimelig slitne

btw så har jeg jeg ledningsnett md gjerne innsugsmannefoil osv osv LMM Tomgangsregulator og masse ant fra m40, vis du trenger noe

Skrevet

har til en 318is, både dempere og fjærer!! men bor i tromsø:( dette er m-tech fjærer 20mm senk org fra fabrikk! hva gir du meg for disse? send PM! ps du kan få di billige:) demperene er i brukbarstand

Skrevet
har til en 318is, både dempere og fjærer!! men bor i tromsø:( dette er m-tech fjærer 20mm senk org fra fabrikk! hva gir du meg for disse? send PM! ps du kan få di billige:) demperene er i brukbarstand

Koster vel mer å sende de fra Nordnorge enn de er verd? >_<

Skrevet

d vet jeg ikke... kan jo sende dem med posten da :) koster sikkert 250 elr no:) kan godt sende di avgårde i dag, men hva gir du meg for alt dette? :)

Skrevet

har fjærer liggende vis du trenger! heiv dempere på tirsdag! var ikke meningen men ble dradd med i lasset! kan få de vis du kommer å henter de! bor i mandal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...