Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en e-34 som rister fra 90 og oppover. lest at dette er et kjent problem. Hva er skyld i det? hva må byttes for å få det bort?

Ikke slark i hjullager, og felgene er nettopp avbalansert.

Har også en klakkelyd når jeg bremser, har derfor byttet casterstagene i forstillinga, og de små vertikale stagene som går fra krengestaget og opp til fjørbeinet hvis dere skjønner.

Dette ble bedre,men ikke borte.

Noen som har noen forslag eller tips :?:

Skrevet

Æ har også litt problemer med risting i min e34, så et endelig svar på problemet hadde vært flott. Har merka mæ at det rister betydelig mer på sommerdekkene... Disse er nettopp avbalansert. Har en mistanke om at det at felgene er litt kantkjørte kan ha noe med saken å gjøre. Vanskelig å balansere dette riktig. Senterringer er også på plass...

Skrevet

Senterringer er viktige på disse bilane, må vera rette senteringer(null slakk), breie skeive felger er også eit problem.. Hadde ni toms breie felger på min e34 var eit sant h..... å få til å slutte å riste, billige jalla dekk har jo også som kjent ein tendens til å vera litt eggeforma.

Bankelyd får du når kulene på casterstagene er slakk i. Kan vera litt vrient å få fram slakken men det kan høyres ut som problemet ligg der.

Skrevet
Hei. Har en e-34 som rister fra 90 og oppover. lest at dette er et kjent problem. Hva er skyld i det? hva må byttes for å få det bort?

Ikke slark i hjullager, og felgene er nettopp avbalansert.

Har også en klakkelyd når jeg bremser, har derfor byttet casterstagene i forstillinga, og de små vertikale stagene som går fra krengestaget og opp til fjørbeinet hvis dere skjønner.

Dette ble bedre,men ikke borte.

Noen som har noen forslag eller tips :?:

Har du sjekka hardy koblinga, Den gummiskiva mellom mellomakslingen og girkassa. Bytt den så tenker jeg att problemet ditt er løst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...