D.C.V Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Hei alle sammen Nå har jeg endelig begynt den "lange" veien med å få bilen på veien igjen Nå har det seg sånn at det er en 316i fra 1992 med trommelbremser bak Og jeg har fått av det som skal av, men den ene bremsesylinderen begynte og lekke Og det spratt en fjær og en gummi del fra sylindern etterpå. Er det bare å sette sammen dette igjen så er det tett? (Den ble lekk før delene ramlet av).. Pliis help me Da var endelig alle bremsene på plass Så da gjenstår det bare lufting av bremsene Da har jeg igjen å bytte foringene på på bærebrua og å bytte tannstanga Da er den ready to go
336mik Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Kjøpe ny bremse sylinder da,eller rep-sett til den du har.En bremse sylinder koster ikke all verden da.
D.C.V Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Nå har det seg sånn at det er en 316i fra 1992 med trommelbremser bak Og jeg har fått av det som skal av, men den ene bremsesylinderen begynte og lekke Og det spratt en fjær og en gummi del fra sylindern etterpå. Er det bare å sette sammen dette igjen så er det tett? (Den ble lekk før delene ramlet av).. Oppdaget at det ikke var no kritisk, så det var bare å dytte den inn igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå