iverseo Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Innsuget kommer litt i konflikt med bremsekraft forsterkern, det jeg da lurer på er om den kan modifiseres? Jeg mener ikke Bremse sylinderen. Takker for alle svar. Mvh Ole W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 åssen bil?e30 bruker man ihvertfall fra golf 1 når man setter inn m5 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 E30 ja! Skal inn med 3,5. Å for å få motorn så langt bak som mulig, så kommer den litt i konflikt, er ikke mange cm shø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 kan bruk E30 325ix bremskraft forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Er den mindre i omkrets da mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 325ix bremskraft forsterker er mindre ja. Mange som bruker den når dem Eks: setter inn M50/S50 motor i E30. Kan også bruk også fra E28 hydrulisk bremskraft forterker. den kobler du opp i mot servo bumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Ok! da går jeg for Ix bremsekraftforstrker tror jeg! Noen som har liggende kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Koed.dk har noen inne vist ikke du får tak i privat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå