Willersrud Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Driver og lurer på om det finnes noe lakk eller farge så man kan farge grått tekstil til svart fks. Har lest om det men finner ikke noen som selger det... noen som vet om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Kommer vel litt ann på hva slags tekstil det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 tja det er jo snakk om noe tekstilstoler fra en e30:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 hiver meg på denne, har lyst på sort taktrekk jeg -black is the new bling- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Hårfarge? Ja, nei.. Jeg kunne tenkt meg å vite om det finnes noen fargestoffer for stoffseter jeg og. Intil jeg får råd til å kjøpe meg komplett skinninteriør, så kunne det vært av interesse å farge stoffsetene og stoffet i dørtrekkene (som er mørkt grått/missfarget etter alle år) sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Hårfarge? Ja, nei.. Jeg kunne tenkt meg å vite om det finnes noen fargestoffer for stoffseter jeg og. Intil jeg får råd til å kjøpe meg komplett skinninteriør, så kunne det vært av interesse å farge stoffsetene og stoffet i dørtrekkene (som er mørkt grått/missfarget etter alle år) sort. er vel av samme grunn jeg er ute etter noe sånt:) hehe, men pratet med noen på jobben i dag som skulle skaffe meg noe som han hadde brukt i taket på en bil han hadde hatt. så blir vel noe opdateringer her snart håpar eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Ja, du får bare si ifra hvis du finner noe produkt, og gjerne legge ut bilder av fargingen så vi får se om fargen blir jevn og ikke flekkvis og delt osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Vet dette finnes! Var en som drev og selgte dette på bilforumet.net for en tid tillbake, men siden alt er blidt nullstillt greier jeg ikke finne noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 hiver meg på denne.. skulle gjerne farget stoffsetene i bilen da de er grå.. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 det finnes jo til klær iallefall, tror det finnes. Ingen aning hvor man kan få tak i noe sånt da. Vi er jo i 2007, og det blir laget datamaskiner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Mange dagligvare butikker selger farger til å farge klær med. Men skal du bruke det på bilsetene så må du nesten ta av trekkene. For dette skal farges i vaskemaskinen. Har selv farget klær med dette og det fungerte bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 I taket på en gammel e30 funker d jo med svart spraylakk også da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 hiver meg på den jeg au! vil ha svart taktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Sprayet hattehylla i min bil med svart spraylakk. Ble som ny etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Sprayet hattehylla i min bil med svart spraylakk. Ble som ny etterpå. problemet med og spraye det er at det blir sprøtt og jævelig etter min mening, ser fint ut...men blir ikke noe beghagelig stoff etterpå.. om det ikke blir sprøtt blir det hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå