325ixturbo Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 dette er en m20b25 har vert ute med radiatoren og bytta triggerhjul med føler osv.. så jeg fylte på litt vann etter jeg var ferdig. men rekna med at jeg hadde luft i systemet fikk en lunk av varme i varmeapparatet. men så ble det dårligere og til slutt kaldt. leste noen tråder her på forumet og ble egentlig ikke noe klokere av d . for mange forskjellige måter osv. sist jeg lufta funka det å ha toppa på ekspansjonstanken oppe og fylte etter vann. men nå er det ingenting som funker på 2-3000 omdreininger på motoren er temperaturen rett opp og det bobler litt i ekspansjons tanken nå og da. fyller etter vann osv. men det blir ikke varme i kupen . tvert jeg kjører litt går tempen opp lit for og så falle ned når den går på tomgang. noen som kan ha noen gode forslag eller tips?
Jan e34 Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Luft med skruen på termostathuset på 2000 omdr med varm motor og varmeapp. på fullt.
325ixturbo Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 prøvde d og fylte etter med varm vann. men det kommer bare vann ut av lufteskruen
325ixturbo Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 slangene til radiatoren blir også glovarme så d er nok sirkulasjon
bmw_327i_turbo Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Sett bilen i oppoverbakke, for så å løsne på lufteskruen, det kan hjelpe.
325ixturbo Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 som sagt har prøvd i oppover bakke med fronten høyest og åpnet lufteskruen når slangen til radiatoren har blitt varm. men d kommer liksom ikke luft der. d er 2 slanger som går til varmapparatet er det den minste som er retur
325ixturbo Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 har nå bytta termostat og ingen forandring motoren får normal temp pil mitt opp. men ingen varme i kupeen. og varmen stiger litt ved kjøring og går ned ved stans og tomgang igjen??? noen tips er d fortsatt luft
propan Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Hvis det ikke er varme i apparatet er det enten tett eller luft.
325ixturbo Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 tviler på at d er tett. siden d funka før jeg bytta deler. tenker sprekt topp osv jeg nå eller utett mls .. slangene blir skikkelig harde vist jeg ruser bilen. men d bobler ikke i ekspansjonstanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå