Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er en m20b25 har vert ute med radiatoren og bytta triggerhjul med føler osv.. så jeg fylte på litt vann etter jeg var ferdig. men rekna med at jeg hadde luft i systemet fikk en lunk av varme i varmeapparatet. men så ble det dårligere og til slutt kaldt. leste noen tråder her på forumet og ble egentlig ikke noe klokere av d :?: . for mange forskjellige måter osv. sist jeg lufta funka det å ha toppa på ekspansjonstanken oppe og fylte etter vann. men nå er det ingenting som funker på 2-3000 omdreininger på motoren er temperaturen rett opp og det bobler litt i ekspansjons tanken nå og da. fyller etter vann osv. men det blir ikke varme i kupen :roll: . tvert jeg kjører litt går tempen opp lit for og så falle ned når den går på tomgang. noen som kan ha noen gode forslag eller tips? ](*,)

Skrevet

som sagt har prøvd i oppover bakke med fronten høyest og åpnet lufteskruen når slangen til radiatoren har blitt varm. men d kommer liksom ikke luft der. d er 2 slanger som går til varmapparatet er det den minste som er retur :?:

Skrevet

har nå bytta termostat og ingen forandring motoren får normal temp pil mitt opp. men ingen varme i kupeen. og varmen stiger litt ved kjøring og går ned ved stans og tomgang igjen??? noen tips er d fortsatt luft :roll:

Skrevet

tviler på at d er tett. siden d funka før jeg bytta deler. tenker sprekt topp osv jeg nå eller utett mls :?: .. slangene blir skikkelig harde vist jeg ruser bilen. men d bobler ikke i ekspansjonstanken :?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...