Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt hjelp med å ta av innsuget på m42.

Har tatt ut batteriet, vifte, viftedeksel, tappt av olje å vann.

Må jeg ta av "hele" innsuget" for å få av toppen? Av med innsug, toppdeksel, og topp rekner jeg med er rekkefølgen. Hvor sitter skruene til innsuget å hva er jeg nødt til å ta av?

Skrevet

heisan tror du kan ta av toppen med innsuget på jeg. men har ikke vært av med m4otopp før skruene til manifolden ligger diagonalt på undersiden av innsuget. du får sikkert svar fra m40 gutta tenker jeg

Skrevet
heisan tror du kan ta av toppen med innsuget på jeg. men har ikke vært av med m4otopp før skruene til manifolden ligger diagonalt på undersiden av innsuget. du får sikkert svar fra m40 gutta tenker jeg

toppen skal sendes inn til overhaling, skifte av alle ventiler osv.

m40 å m42 er nokså likt altså?....

Skrevet
ja . men du har vel registerkjede vist d er is du har det er jo en stor fordel. :lol:

ja. isbil. :) nå har jeg kommet så langt at innsuget står for tur. Men har aldri vert bori det før. Eksosmanifoil må vel og løsnes. Snakket med en nå å han sa at han ville tatt ut toppen før manifoiler ble løsnet pluss at han ville skrudd av kammene før toppen ble tatt av blokk..

Skrevet

Skru av Eksosmannefoilen + innsugsmanefoilen . så tar du av kjedet på kammene osv. så skrur du av toppen og tar den rettopp! ;) har gjort det 2 ganger- men er en liten stund siden så husker ikke helt!

Skrevet
Skru av Eksosmannefoilen + innsugsmanefoilen . så tar du av kjedet på kammene osv. så skrur du av toppen og tar den rettopp! ;) har gjort det 2 ganger- men er en liten stund siden så husker ikke helt!

må vel av med registerdeksel også? tror du jeg kan levere inn toppen med kammene på osv?

er en skrue på øverste del av innsug som sitter veldig bekvemt til. 4 mutrer som holder hele dritten der luftmassemåler boksen og belg å hele pakka er. Hvordan gjør dere der? Å ellers er det bare å løsne på skruer og slanger til den er av? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...