Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har samme dim som deg, og jeg har brukt 2,65 bar foran. Det har fungert veldig bra med tanke på slitasje.

Bak er det litt verre, siden de slites raskere innerst. I fjor brukte jeg 2,35 bar bak og det gikk greit nok. Men tror faktisk jeg skal prøve å ha enda litt mer i sommer for å se hvordan det går.

Hvis det er andre som har synspunkter om dette hadde det vært artig å høre.

Skrevet
Er litt usiker på hvor mye luft jeg skal ha i sommerhjula mine som er 18".

Har 235/40 foran og 265/35 bak.

Noen tips?

Har samme dim som deg. kjørte med bare 2 bar i bakdekkene, og ennda ble di mest slitt på midten...

Skrevet
er det ikke ganske vanlig å ha i mer bak enn forran på en bmw???

Normalt med 2 -3 psi mer bak på grunn av over\understyring.2,4 foran og 2,6 bak har fungert best for meg.Lavt lufttrykk på brede dekk gir sliasje på midten(motsatt av smalere dekk)

Skrevet
er det ikke ganske vanlig å ha i mer bak enn forran på en bmw???

Normalt med 2 -3 psi mer bak på grunn av over\understyring.2,4 foran og 2,6 bak har fungert best for meg.Lavt lufttrykk på brede dekk gir sliasje på midten(motsatt av smalere dekk)

Fylte på med 2,4 foran og 2,6 bak.

Bilen ble mye bedre å kjøre, sporer mye mindre nå enn tidligere :D

  • 2 years later...
Skrevet

----og husk masse luft, eller aller helst ; nitrogen. har selv 45 psi Nitrogen bak på mine 265\35\19 dunløp sportmax (e39 wagon). Ikke registrert innvendig slitasje ennå, slik det var på forrige dekksett tilhørende forrige eier. Har også tatt 4 hjuls kontroll med ferske dekk. 39 psi framme på 235\35\19 (en tomme bredere felg bak)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...