k1t Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Mulig dette er postet først, men satan for en heftig og påkostet E30.. Er eier på forumet her eller?? http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 oh my gooood!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 najs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Grundig da eller....? Står respekt av sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Mannen heter Trond Tronsen og bor i kristiansand mener jeg på!!! Vannvittig rått bygg!!! Han kjøpte bilen av en kompis av meg som bor utafor molde! Denne bilen gikk i molde i mange år med 745 turbo motor Gikk no godt den gangen også, men no e den berre helt syk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Her var det ikke noe tull! Hva koster et slikt bygg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Her var det ikke noe tull! Hva koster et slikt bygg tro? Hva det koster tør ikke jeg tenke på, men det er helt klart enkelte individer her på jorden( og i norge) som ikke går snarveier når de bygger bil, og virkelig gjør det ordentlig til gangs med en gang.. Kunne vært riktig så artig å sett denne bilen live ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Synd å ødelegge en ekte Hartge H35 mener jeg da. Kunne heller ha brukt ett vanlig E30 karosseri, men uansett ett imponerende prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Se der ja, ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Sykt , må jo koste , ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Et sinnsykt prosjekt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Han trond bor/bodde rett nedi høgget med meg der, mange år siden jeg har sett den bilen, men da jeg så den bilen komme kjørans ei gang, så var det heilt psyko og se, hørte han girte ut fra rundkjøring med lavt turtall opp til 3.gir så ga han bare på og da bare spant det og spant, på tørr asfalt, hvis han bor her enda så gleder jeg meg til å se den altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå