Bjørn 320 Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Sannsynlegvis med vifta Og du meiner kupevifte eller?
MortenGB Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Sannsynlegvis med vifta Og du meiner kupevifte eller? Ja sikkert...den som blåser luft inn i kupeeen ja
tor_erik Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 det er noen deksel på torpedoveggen, som må av, der inne er vifta. det er sorte deksel rund den å, men du ser den når du får plukket av disse dekslene atmed plusspolen . hvis jeg ikke husker feil.
kabeldeigen Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Heisann, viftemotoren er lokalisert under innsuget med frontruten. Du må ta av det rutete dekselet, kan være et hel..... å få ut motoren. Jeg måtte demontere vindusvisker mekanismen får å få ut jævelskapen
MortenGB Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Heisann, viftemotoren er lokalisert under innsuget med frontruten. Du må ta av det rutete dekselet, kan være et hel..... å få ut motoren.Jeg måtte demontere vindusvisker mekanismen får å få ut jævelskapen Hoffdah....får prøve likevel....noen steder på nettet jeg finner slik motor?..finner ikke noe på mekonomen.no
kabeldeigen Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Kan jo høre med han her.... http://www.aasenbil.com/ Ellers så har vel gs bildeler, os bildeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå