BimmerKing Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Er dette fysisk mulig? Flytte toppen fra en -89 525 M20 til en 325E motor? Hva må evt gjøres for å få dette skikkelig? Har hørt at dette er tøft å gjøre, mer komp og mer hester ?
TSL Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 blir lav komp.passe til tbo bruk du må håvle blokka 2,??mm.skal du ha høykomp
Aroid Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 M20 B25 topp i fra E34 passer rett på blokka til M20 B27. B27 toppen har ventiler samma som b20/b23. Vist man setter på topp i fra B25 så ville du øk komp litt men ikke mye. Men du ville få effekt økning med b25topp og styrenheten. Harge H27 henta ut 220hk ut av M20 B27. Alpina henta ut 195hk av B27. For å få høyere komprison så setter man stempler av en m20 B25 85/86model motor.
BimmerKing Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Så jeg vil få effekt som er på linje med en 325i da m.a.o? 325E er vel bare 150 hk eller noe??
Aroid Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 med orginalt hjærnen i fra b27E så får du bare rundt 140-150hk men topp i fra b25 får å få meir effekt en det er i b25 så må man ha hjærne i fra b25 også. for å få full effekt ut av b27e så må man bytt: Topp og innsugmanifoil fra B25 Stempler av B25 85/86model. ledningsnett og hjærne i fra B25 Grenrør kvass kam chip etter land vei. Med det her så kan man nær seg Harge sin utgave.
Laudrup Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Hva med dyser?? Får man smidde stempler av samme type komp. som disse 86/87 stempla, tenkte å bygge en 2,7l fra bunn, med skikkelig innmat. bør man ha h-råder eller er det noe anna som tåler bank?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå