CSM Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Min -89 E34 har et problem med varmeapparatet. Det blåser alltid varmt ut av gulvdysene uansett instilling. Har ikke klima/AC. Det kan bli interessant i sommer. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Sjekk at rørene og traktene som leder luften i kupeen ikke er falt av eller noe slikt... Vært ute for det på flere biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Har lagt BMW'n i stabilt sideleie. og skal sjekke at den har frie luftveger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Er det motstand i den "spaken" som reglurere mengden luft til gulv? Hvis ikke så kan jo vaieren ha hoppet av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå virker varmeapparatet som det skal! Litt rart... Jeg har ikke funnet noen feil. Bra jeg ikke hadde skrudd fra hverandre hele midtkonsollen, hehe. Takk for forslagene iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Har samme problemet er vel den ventilen i motorrummet som ikke virker som den skal. Min er varm som h.... men bare på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det kanvære grunnen! Jeg husker å ha sjekket tilkoblingene og dunket på dem i forbifarten... når jeg egentlig søkte etter el.-feil i vindus- og lyktespylersystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gomlers Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Dere må huske på å vri den brytern til varmeapparatet ned til der det er blått. Det er mitt bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå