Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kamerat som har noe e36 coupe-deler til overs etter å ha kjøpt en delebil.

Først og fremst en

M50b20 motor med 318is-girkasse. Alt av ledningsnett medfølger.

men også det meste av smådeler til e36 coupe. f.eks varmeapperat, dashbord, ratt, frontfanger, bakfanger, speil, bakluke, originalt soundsystem, høyre dør, interiør (litt slitt førersete) ++++

For mer info og pris så ring 91600631.

Skrevet

Hov er 3 mil sør for gjøvik og 12 mil nord for oslo;)

Panseret er desverre ødelagt. Hva mener du med deksel over parklys/langlys?

Har komplette lykter foran, bak og sideblinkere. (orange)

Skrevet
hvis du skal skifte pæren i parklyset eller pæren til langlyset må du av med et deksel på baksiden.. det dekselet ;)

Har du det?

Tror ikke han vil selge deler av selve lykta..blir så vanskelig å selge resten av lykta;)

Skrevet
hva skal du ha for motoren uten girkasse! med lednigsnett og hjerne! ? og hvor langt har den godt?

Den har gått ca 190 000 etter det jeg vet. Når det gjelder pris så må du nesten ringe nummeret som står i øverste posten. Det er han som eier og selger delene. Jeg bare legger ut "annonsen" her:)

Skrevet

Okie får ta å ringe i kveld! men jeg trodde ikke at m50 og m42 girkasse passet ov hverandre? aldså 318is og 320 ?

Skrevet

bilen hans var opprinnelig en 318is, så ble det satt i en m50b20-motor i den. men siden han vil ha bilen mest mulig original igjen til sommeren så har han fått tak i en 318is-motor m/girkasse som han skal sette inn igjen i bilen.

m50-motoren og 318is-girkassen fungerer i hvertfall greit sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...