Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
hva ligger de på i pris? ser det er veldig lite som ligger til salgs nå..

men vet om en 1988 modell m3 til salgs som er i orginal stand.

hva skal man by for noe sånt?

Litt for lite info her til å antyde noe, men normalprisen for biler i god stand med forholdsvis lav kilometerstand ligger vel på 150-200 tusenlapper i dag.

Skrevet

Dårlige biler får du fra 100`-130`.

Gjennomsnittlige biler med difus historikk mm på rundt 150`, mens biler med historikk og bra stand ligger fra 150` og opp til over 200`.

Skrevet

Dette skal angivelig være en ganske strøken orginal bil.. alle rep gjort på verksted, usikker på service hefte , men får mail med mere info i morgen.

120000 uten engangsavgift, 170000 med engangsavgift.

Høres dette helt på trynet ut :) ?

takker for svar forresten ;):bmw:

Skrevet

Høres veldig bra ut igrunn. De som anbefalte meg bilen sier at han som importerte den er VELDIG nøye med bilene sine. NAF test er tatt slik at den følger. Disse tingenen virker jo veldig positive da :) Vært gøy om drømmen har gått i oppfyllelse ;):twisted:

Skrevet

Nå er det vel slik i dag at et servicehefte ikke betyr så veldig mye på en 20 år gammel bil. Men, for min del så er det veldig viktig at de originale papirene inkludert servicehefte følger bilen. Det sier litt om eierne og deres vedlikehold av bil.

Totalt mangel på kvitteringer/servicehefte så styrer iallefall jeg lett unna.

Er kilometerstand ok og historikk bra så er vel ikke 170.000,- så ille i dag.. Utrolig å tenke på at jeg formidlet et salg på en nærmest strøken 89 modell med lav kilometerstand for 150.000,- for 3 år siden.. :roll:

Skrevet

Setter pris på at orginal papirer følger selv jeg.

Denne er importert fra sveits. Bilen skal vist være strøken, sitter å venter på mail med mere info å bilder idag.

Håper bilen ser så bra ut som jeg ønsker. eneste som ikke var orginalt var ei leppe forran og bak som var veldig skjelden etter som han sa. Kan ikke forstå hvilke det er.

Hvordan er E30 m3 og selge videre igjen forresten ? :)

Skrevet

Vil tippe på att det er Evo II eller Evo III deler på den. Bra E30 M3`r er lett å omsette, mens dårlige eksemplarer er vanskeligere å selge, men alt har selvsagt med pris å gjøre.

Skrevet

Det var det første jeg tenkte jeg også. men vi får vente til kvelden å se hvordan den ser ut :) ser den bra ut å banken er snille så blir det bil :)

Vet ikke hvordan de er til å låne bort 170000 kr for å kjøpe en 1988 modell.. men tiden får vise :)

Skrevet
Espen: Den hadde du lett fått 220` for nå.. :)

Hmmm, like greit at den personen som solgte bilen ikke frekventerer på denne siden..

Han som kjøpte den er derimot inne her i ny og ne, og blir sikkert meget glad av den kommentaren der :)

150.000,- var forøvrig rimelig nært på markedspris for 87-89 E30 M3 den tiden der..

Over til tema: Låne 170.000,- til en 88 modell uten kausjonist eller pant i eiendom tror jeg du skal ha bra silketunge for å få til!!

Spesielt dersom du skal kjøpe den uregistrert.

Skrevet

Var ikke det lite i avgifter på en slik bil ?

Er det uten Mva kanskje ? Litt dårlig oversikt på slikt.. :lol:

Har selv hatt en bil importert fra Sveits for noen år siden. Den var hel strøken over og under.

Har forstått det slik at de salter ikke veiene der , Ihvertfall den bilen jeg hadde var linke fin under som ny. Dette var en 20 år gammel bil med 150 000km på tellern.

Mr. Silver, om det ikke blir noe av kjøpet så hadde det alltids vært interesant med mer info om bilen . Jeg har kikket på slike en stund ;)

Sjekk Vin nummeret med register/Bmw ihvertfall .

Lykke til

Skrevet

Fått bilder av den nå.. litt skuffende egentlig.. men den er ikke vasket, og det er jo snø rundt den.

Grunnen til "lav" avgift er at den er momset inn. regnet ut igår og det er vell litt under 50000 kr for avgifter..

men 170 for denne var for mye.. den var gått 208000km.. leppene var mest sannsynlig evo leppe forran.. bak så den tilsynelatende orginal ut, bortsett fra DTM bakpotte..

så også ut som det var fuktig i børken på fører siden, om det ikke er pga snøen til han som har gått inn og ut fra den da..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...