Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

en m3 skal ikke stå ute med snø rundt seg. den skal stå vinterlagret! uff... nesten 50 lapper i avgifter? da høres det ut som det blir for mye ja etter din forklaring. gi han bud på 100 lapper :)

Skrevet

snakket med han mellom leddet mitt i stad her nå.. sa til han at det var 50 lapper for mye med tanke på bil.. ikke metallic lakk en gang.. trodde det var sort metallic jeg.. men nei da..

å nei, en entusiast har ikke latt den stå ute..

Skrevet
noen som kjenner til denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 124#bilder

ikke denne det er snakk om for min del, men lurer litt på denne også..

For eller imot :) ??

Kjenner ikke til bilen mer enn fra annonsen, men er det rust på skjermen som vist, så er det garantert mer rust på den.. Att den har gått kun 115`km er jeg litt skeptisk til.

Men er ikke bilen diamantswartz? Det er en metallicfarge. Kun Evo III som ble levert i svart uten metallic, så da er den evt omlakkert.

Skrevet

la merke til en ting, å det er at helge annonserte i januar. å da var km stand 115.. noen mnd etterpå var km stand 125.. og nå er den 115 igjen.. ser ut til å være samme bil. hvorfor er det ingen som setter skilter på den egentlig ? det jeg lurer mest på.. skal ringe han etterpå..

Skremmer litt rusten ja.. er helt sikkert mere.. langt å dra å se også sjø..hehe..

Den M3 jeg hadde utgangspunkt i er ikke metallic nei..

a>

Ser ikke ut som metallic med mine øyner iallefall..

Skrevet

Når jeg ser den bilen der, og når den attpåtil står ute i snøen... Ja, da lurer jeg på hvem det er som mener at selger er flink til å ta vare på bilene sine...

Den bilen der er jeg rimelig sikker på er av den shabby sorten. Need for speed stickers her og der, propellen på panseret byttet bort mot noe fjas, uoriginal antenne etc etc.... Hadde vært morsomt å se flere bilder selv om jeg med en gang ser at 170 for den bilen der er ALT for mye!!

Angående rust på E30 M3. Som nevnt tidligere i tråden. Det er som regel ikke "bare" å reparere. Det er garantert mer enn det der!

Skrevet

send meg en pm med mail adressa de så skal du få bilder..

ringte på den som står til 79000 nå.. virket veldig seriøs han som hadde den.. men rust i beggehjulbuer bak.. på skjørt siden.. og på innerskjerm..

men det er en bil som er 45lapper billigere.. får gjort mye for de pengene.

Skrevet
la merke til en ting, å det er at helge annonserte i januar. å da var km stand 115.. noen mnd etterpå var km stand 125.. og nå er den 115 igjen.. ser ut til å være samme bil. hvorfor er det ingen som setter skilter på den egentlig ? det jeg lurer mest på.. skal ringe han etterpå..

Skremmer litt rusten ja.. er helt sikkert mere.. langt å dra å se også sjø..hehe..

Den M3 jeg hadde utgangspunkt i er ikke metallic nei..

a>

Ser ikke ut som metallic med mine øyner iallefall..

denne bilen har jeg ikke anbelfalt deg.. og det sier jeg ikke uten grunn..

Skrevet

frister veldig den m3`n til 79 lapper der altså.. har en bror som er ferdig på lakk å skade til sommeren så det blir enkelt å få noen til å sparkle der jeg har sveiset ;) var bra under sa han fyren..men må bli ening med meg selv først.. så lenge jeg får solgt den igjen så ;P

Skrevet

Ville nok vært skeptisk på den ja.. Har en ombygd, ikke godkjent 318is/m3 s14 som det ser ut som jeg har solgt nå for 40k.. ok pris det tror jeg? strøken 90mod.

sorry for OT.

bmwm3og4.th.jpg

Skrevet

E30 M3 begynner å bli litt mer sjeldne biler, og fine eksemplarer blir det jo også såklart færre av, mye ymse av disse bilene. Så du må nok regne med å betale endel for ett fint eksemplar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...