Stian Børresen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Jeg er ute etter papirer til et APEX senkesett jeg fikk av kjæresten til søstersen, det er snakk om det han mente var 20mm senk. De er til en e36 4sylindra, har stått på en IS men skal på en Cab. Nummer som sto på fjørene er som følger: Fram: 20-10501 VA 99/04 * Bak : 20-10502 HA 125/04 * Er det noen som har dette liggende og kanskje har mulighet til å ta kopi av det? Hadde vært kjempegreier så jeg fikk godkjent fjørene i vognkortet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Send en mail til han her, så fikser nok han det: emohlman@interparts.nl Fikk mine iløpet av en times tid den gangen jeg trengte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Selger ikke GS apex da? kan jo ev ringe og høre med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Send en mail til han her, så fikser nok han det:emohlman@interparts.nl Fikk mine iløpet av en times tid den gangen jeg trengte Har prøvd å sendt en mail til han så får vi se hva som skjer;) Takk skal du ha uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Selger ikke GS apex da? kan jo ev ringe og høre med de... Skal ta en telefon i morgen å høre med GS om ikke han jeg sendte mail til har papirene:) Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå