Gå til innhold

Oljepumpe til e34 535i

M30Punk
 Share

Anbefalte innlegg

du sier du ikke har råd til å sende tilbake delene mine.. men du har tydeligvis råd til andre deler

han kødden der kjøpte endel deler av meg som viste seg å ikke passe.. jeg overførte pengene tilbake 3timer seinere og nå 2-3uker seinere har jeg fortsatt ikke fått delene pga: "jeg har ikke råd til å sende de nå"

så det er mine penger han handler deler for :/

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første,så sa jeg at delene dine sku bli sendt den 15.men det er på søndag så de blir altså sendt på fredag den 13.For det andre så kjørte jeg 30mil tur retur for deler som ikke passa,det gjorde meg mildt sagt forbanna! da jeg kom fram til porsgrunn for å hente delene var han små full å tøff i trynet å prøvde å fortelle meg at de latterlige motorfestene var kjøpt på Koed,men det var no hjemmelagd møkk,i tillegg fikk jeg en helt original mellomaksel til e30 som han påsto var innkorta å avbalansert,kjøpte også fremre eksosdel som han påsto sku passe på motor'n jeg sku ha det på,det passa heller ikke,til slutt ba jeg han overføre 1000,- lappen han hadde fått i depositum for disse delene,men da klikka han helt i tlf å sa han sku komme å knuse hodet mitt å voldta dama mi,Så Eika,jeg veit ihvertfall hvem som er kødden her! Du gir så stort inntrykk av at du skal ha så jævlig peil på bmw,men du klarte ikke å se forskjell på en original e30 mellomaksel å en innkorta aksel som skal passe ie30 med stor 6'r? Du har ingen ting du skal ha sagt! Så med dette så sendes delene dine fredag den 13. april som ble sagt for 2 uker siden.Ps,skal også sies at han fikk 3500,- for disse delene,så han skylder meg fortsatt 1000,- som jeg ga i depositum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...