B!!! Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 hei! Lurer på hvilken felger jeg sal ha på min e34 m5 touring, fikk idag vite etter 5 uker at felgene jeg hadde bestiltt (10*18 8.5*18 rondell0021) hadde gått ut av produksjon er det noen her som har noen gode forslag? må ha noe med kant på skulle gjerne lagt inn bilde av bilen men med min datakunnskap går d ikke så greit Mvh Bjørn Ole Tysnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Rondell 58 er jo aldri feil Men er kanskje derfor alle har dem Fin kant har de hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Denne er tøff på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Rondell 58 er jo aldri feil Men er kanskje derfor alle har dem Fin kant har de hvertfall Jepp, men litt kjedeli når alle andre har det men fine felger er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Denne er tøff på E34 jepp, lurer på disse gitt men skulle hatt de i 10" bredde bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 De har det på GS.... 8.5 og 10 X 18" Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Disse er jo bare grisefete til E34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Disse er jo bare grisefete til E34 . hehe.. flotte felger. men prisen va ikke så grisefet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Hvis både felger og dekk ikke er replika, så er ikke dette noen upris . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 hei!Lurer på hvilken felger jeg sal ha på min e34 m5 touring, fikk idag vite etter 5 uker at felgene jeg hadde bestiltt (10*18 8.5*18 rondell0021) hadde gått ut av produksjon er det noen her som har noen gode forslag? må ha noe med kant på skulle gjerne lagt inn bilde av bilen men med min datakunnskap går d ikke så greit Mvh Bjørn Ole Tysnes Send en mail med bilder til meg så kan jeg alltids legge dem ut. Ellers trenger du et eget fotoalbum på nettet ala http://photobucket.com Da kan du kopier linken fra photobucket og lime rett inn i forumet . Eller du kan bruke Img tasten når du legger in melding på forumet . Img --link til bilde her--Img . Sikkert noen som kan forkare bedre.. felger med kant gjør seg på E34. Oz og Bbs har mange gode alternativ . Bremsene på denne Touringen trenger litt kjøling , det er jo derfor orginal felgene har den formen de har Så en bør tenke litt på det . http://www.ozracing.com/2006/pages/products/products.view.group.php?lang=it&collezione=tunerSystem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46263 Sikkert feite som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Helt klart Rondell 58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå