ChrZZ Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Selger helt nye, og fortsatt i plastikk dørhåndtakdeksler. Grunnen til at dem skal selges er fordi jeg hadde planer om å lakkere disse, men det ble anbefalt å ikke gjøre allikevel grunnet problemer med å få lakken til å sitte. Jeg har ikke tenkt til å ha chrome på håndtakene, siden jeg ikke har det noen andre steder på bilen. Såh, håper noen der ute har lyst på noen slike. Disse passer altså til: » E36 Sedan » E36 Coupe » E36 Compact » E36 Touring » E36 Cabriolet Referanse Det KAN være mulig at disse også passer til E34 (REF.) men, jeg kan ikke garantere noe, men mindre noen her har erfaring med at HÅNDTAKENE er like på E36 og E34. Det er totalt ÅTTE deler (dørene foran og bak). Dvs, har man coupe, compact eller cabriolet, så vil man da ha de bakerste dekselene til overs. Jeg har ingen planer om å sitte igjen med disse pga selge dem billigere, så alt selges til "full" pris for alle åtte delene. Nye, så koster disse i Norge ca 800,- hos Schmiedmann, så jeg kan selge disse for: 500,- pluss frakt (blir ikke mye med frakt ved forhåndsbetaling) Har man lyst på noen budrunde over dette, så er det bare å by folkens Håndtakene er laget i metall og ser ut til å være i god kvalitet. Plastikkposene dekslene er i er ikke engang brutt. Utstyr for å rengjøre flatene på dørhåndtaket På baksiden av hvert deksel er det en stor kontinuerlig 3M tape som fester ordentlig til håndtaket. ------- Alle bildene er tatt av produktet hjemme hos meg.
ChrZZ Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Det er totalt ÅTTE deler. Dvs, døren foran og bak på sedan. Dvs, kjøper man dette og man har coupe, så har man to deksler som man kan mate fuglene med.
Tåmz'n Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Ok, hehe! Er det hull for lås på begge framdørene da?
ChrZZ Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Korrekt. Dem er akkurat som det man forventer av premium-deksler Låshull på begge sider, etc etc.
Tåmz'n Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Jepp, di passer sikkert til coupe også Så jeg tar di her og nå for 400,- ink. frakt til trøndelag, blir enklest for begge.
ChrZZ Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Ja, da tror jeg nok du heller må sjekke litt andre steder.. Har som sagt sett for meg 500,-. Nye på schmiedmann er 800,- eks frakt.
Tåmz'n Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 500,- ink. frakt da. Har jo ikke bruk for di til bakdørene, så det kan jo fort bli dyr fuglemat
ChrZZ Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Ja, vi får se da vettu Kan hende noen andre også har lyst på disse, og har jo ennu ikke oppnådd minsteprisen jeg har sett for meg. Har ikke tenkt til å vente i det laaaaange og breeeeede, men får se an om det er noen med 4DR som har lyst på dem. Kan se for meg at dem vil ligge her på bimmers.no i to-tre dager elns. Hvis ingen andre vil ha dem innen da til prisen jeg har sett for meg, så er dem dine til 500,- inkl frakt.
Tåmz'n Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Ok. Rekner med du sender en pm til meg da, så jeg slipper å følge med hele tiden
ChrZZ Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Selvsagt, Tåmz'n. Men vi snakker da uansett forhåndsbetaling, right? For... postoppkrav koster fort vekk en god del i tillegg. Må da bli Norgespakken, og da lander man på nesten flere hundre kr inkl oppkrav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå