bluebullet Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Har vært på forumet en stund uten å være veldig aktiv. Har nettopp fått meg en 01 BMW 316 i grei stand som jeg driver og går over. Er en del ting jeg lurer på som jeg håper noen kan hjelpe meg med: - Passer blinklys fra E46 coupe? - Har en "summe" lyd fra det ene bakhjulet/brems når bilen står rolig på tomgang, høres liksom "elektrisk" ut, hva kan dette være? - Den ene bilnøkkelen fungerer ikke på fjernkontrollen da låse-knappen (BMW logoen) sitter fast. Kan vel være skitt i den, men vet ikke om den kan åpnes. Lar dette seg fikse eller må jeg bestille ny til 1800,-? Er nok mer jeg lurer på, men dette er det jeg kommer på i farta, takknemlig for svar.
fastbmw Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 summe lyden er nok bensinpompa du hører, og har du sedan, så passer ikkje coupe blinkere.. gratulerer med bmw foresten
bluebullet Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Tusen takk for kjapp tilbakemelding Så summelyden er normal? Greit å vite det med blinkersene, holdt på å bestille feil. La til det med nøkkelen da det er ganske irriterende.
bmwhans Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 prøv å bruk en nål eller noe å pirk litt nedi rundt emblemet.. kanskje bare satt seg fast litt??
bluebullet Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Har prøvd litt, men får prøve litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå