Bmwturbo Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Har hatt en bak vinge på min e46 som nå er tatt av pga stor stereo (blir litt mye ulyder på meget høyt volum) Å det kan jeg ikke ha på en demo bil!! Så vis noen er intereserte i denne så ji et pip..... 500,- eller bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeloo Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Hei! Bare lurte på om du har solgt vingen enda? Er den lett å montere eller er det mye mekk? Jeg er veldig intr. I den jeg da hvis ikke du har solgt den. Gir deg 500 + frakt? Håper på raskt svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg