endless Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en bolt on kompressor til min 2002 325 ci cab? Og hvor mye kittet koster? Er det mye arb og montere dette? Noen som kan forklare fremgangsmåten? Og sist men ikke minst, noen som vet om det finnes dvd spiller som kan kopples til den originale tvn i bilen? Takker for alle svar..
330xi Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Jeg har akkurat montert kompressorkit fra ESS på min 330 E46 Venter bare på å få ECU`en tilbake fra ESS nå så blir det action! Jeg er ikke akkurat noen superekaniker, og brukte vel 3 lange kvelder på å montere hele kitet....Folkene på ESS er veldig behjelpelige over tlf og mail når man står fast
endless Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Hva betalte du for kittet da? og hvor mye HK kan man forvente og få ut av et slikt kit egentli?
Storkaren Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 http://www.evosport.com/product/proddetail.aspx?partnum=VFE.PER.B46.002 her har du en i hvertfall... finner sikkert masse på ebay.com... og er rimelig sikker på at du kan koble dvdspiller rett til tven
330xi Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 På din bil står det oppgitt 305 HK og 350 NM. Kit til din bil koster USD 6235/EUR 4740
Storkaren Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Jeg har akkurat montert kompressorkit fra ESS på min 330 E46Venter bare på å få ECU`en tilbake fra ESS nå så blir det action! Jeg er ikke akkurat noen superekaniker, og brukte vel 3 lange kvelder på å montere hele kitet....Folkene på ESS er veldig behjelpelige over tlf og mail når man står fast Ka må du gjøre for å få godkjent dette? hvor mye koster det utenom selve kittet? må du skifte toppakning eller lignende?
330xi Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Jeg har akkurat montert kompressorkit fra ESS på min 330 E46Venter bare på å få ECU`en tilbake fra ESS nå så blir det action! Jeg er ikke akkurat noen superekaniker, og brukte vel 3 lange kvelder på å montere hele kitet....Folkene på ESS er veldig behjelpelige over tlf og mail når man står fast Ka må du gjøre for å få godkjent dette? hvor mye koster det utenom selve kittet? må du skifte toppakning eller lignende? Man må betale HK avgift etter hvor mange hester ekstra man får, pluss at det stilles krev til bremser osv før dem godkjenner. Man må ikke skifte toppakning på kitene fra ESS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå