Puyol Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Har et par senkefjærer liggende her som jeg ikke vet merke på og hvor mye de senker. De er røde og det står 15-043 HA på dem. Er det noen her som vet hvor mye disse senker og hvilket merke det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Hei og hå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 HA tror jeg ikke har noe med hvilket merke det er. tror det sier noe om de skal være bak eller foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjeagle Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 HA betyr at fjærene skal være bak. tysk Hinten=bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Sjekk ut denne linken: http://www.ventura-deutschland.de/federn-fahrwerke.htm. Kikk spesielt på E34 530i/540i, jeg har også dette merket(Ventura), derfor jeg reagerte. Når det gjelder benevnelsen HA, så betyr det at det er en bakfjær. På framfjærene vil det stå det samme artikkelnummeret, bare at det avsluttes med VA. VA er en forkortelse for "Vorderachse"(framaksel), og HA er en forkortelse for "Hinterachse"(bakaksel). Håper dette hjalp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Okei, takker for svar alle sammen Men den linken du ga meg Kai-P funka dårlig. Så merket er Ventura? Er det noe tess? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Prøv denne linken istedenfor: http://www.ventura-deutschland.de/. Merket er Ventura, ja. Jeg synes fjærene deres fungerer greit, eneste jeg ikke liker er at de nok ikke senker så mye som de oppgir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå