rwf Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Bmw M5 1990 mod, Kmstand ca 145 000, Sort nylakkert, Soltak, Skinn Interiør, 235/40-18". Bilen er strøken uten på mwn skinninntriøret er litt slitt. ellers er det noen småskadet etter innbrudd som feks lås i bagasje rom, og håntak/løs på ene fram døren. og hanskerom revet løst. Årsavgift for 2007 ikke bet Bilen vurderes solgt pga jeg ønsker og kjøpe meg en cabriolet, Er også inntresert i en byttehandel mot en Cab + mellomlegg jeg skal ha en eu sjekk på den nå snart, Den har stått i et halv år i garsje pga ikke orket og begynne og fikse de små tingene, For meg virker bilen i bra stand , litt slitt inni, men lakken er som ny. Jjørte den nå i påsken fra oslo til aurland i sogn og tilbake uten at jeg merket noe galt med den, foruten at den sporer lett, men det tror jeg er pga dekkene er dårlige og litt for breie. Pris har jeg ikke tenkt på så mye enda vet ikke listepris på den enda men ser jo at noe tilsvarende rund 120 til 150 tusen. men får jeg et bra bud raskt så regner med leg selger de, bilder skal derre få senere, har vare to dprlige bilder fra den sto i garasjen og da veldig støvete også Bilen vurderes solgt pga jeg ønsker og kjøpe meg en cabriolet, Er også inntresert i en byttehandel mot en Cab + mellomlegg Send mail til Rune@rwf.no for hendvendelse ang bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 når du først frister folk med en gammal m5 syns jeg du bør ta deg såpass tid til å legge ut bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Og en prisantydning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 og jeg har jo evt en 96mod 318ia cab;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwf Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Bmw M5 1990 mod, Kmstand ca 145 000, Sort nylakkert, Soltak, Skinn Interiør, 235/40-18".Bilen er strøken uten på mwn skinninntriøret er litt slitt. ellers er det noen småskadet etter innbrudd som feks lås i bagasje rom, og håntak/løs på ene fram døren. og hanskerom revet løst. Årsavgift for 2007 ikke bet jeg skal ha en eu sjekk på den nå snart, Den har stått i et halv år i garsje pga ikke orket og begynne og fikse de små tingene, For meg virker bilen i bra stand , litt slitt inni, men lakken er som ny. Jjørte den nå i påsken fra oslo til aurland i sogn og tilbake uten at jeg merket noe galt med den, foruten at den sporer lett, men det tror jeg er pga dekkene er dårlige og litt for breie. Pris har jeg ikke tenkt på så mye enda vet ikke listepris på den enda men ser jo at noe tilsvarende rund 120 til 150 tusen. men får jeg et bra bud raskt så regner med leg selger de, bilder skal derre få senere, har vare to dprlige bilder fra den sto i garasjen og da veldig støvete også Bilen vurderes solgt pga jeg ønsker og kjøpe meg en cabriolet, Er også inntresert i en byttehandel mot en Cab + mellomlegg Send mail til Rune@rwf.no for hendvendelse ang bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwf Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Bmw M5 1990 mod, Kmstand ca 145 000, Sort nylakkert, Soltak, Skinn Interiør, 235/40-18".Bilen er strøken uten på mwn skinninntriøret er litt slitt. ellers er det noen småskadet etter innbrudd som feks lås i bagasje rom, og håntak/løs på ene fram døren. og hanskerom revet løst. Årsavgift for 2007 ikke bet Bilen vurderes solgt pga jeg ønsker og kjøpe meg en cabriolet, Er også inntresert i en byttehandel mot en Cab + mellomlegg Send mail til Rune@rwf.no for hendvendelse ang bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Hvorfor quoter du deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 fordi han har sagt at han kan sende biler og har gitt en prisantydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Orginal ? Ombygd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwf Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Orginal ? Ombygd ? er en 1990 mod 525 ombygd til M5 med 1994 mod 3,8 l motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Orginal ? Ombygd ? er en 1990 mod 525 ombygd til M5 med 1994 mod 3,8 l motor Akkurat, en 525 med M5 motor altså . Hva med å skrive det i annonseteksten da ? Veiledene annonsering kaller man slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Bilder og pris!!!!! evt send bilder på mail. raynik@online.no er bilen godkjendt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 bilen er IKKE godkjent. har sendt mail med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Ombygd og godkjent eller ei er VIKTIG informasjon, som SKAL med i annonser det er aktuelt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg