shibby Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 da var endelig ny-lyktene i hus, men gikk litt skeis. for bilen har fire koblinger på hver side, og lyktene har to.. lykta: bilen: hva er det her til? på "ledningsnettet" til lyktene var det en kontakt som skulle kobles i "to the position light of car bpdy(body?) harness". hva er dette? takker for svar og hjelp:)
ViBe^ Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Hmm, fire kontakter på hver side? Det er jo vell bare 3 kontakter til hver lykt på hver side? Har vell fått opp kontakta til grøftelykta også du. Lenge siden jeg har kobla mine lykter, men syns å huske at ringene, altså parklys på angeleyes lyktene er parallellkobla slik du trenger bare å koble parklyskontakta i på kun en side, mener det var venstre, så du kommer til å ha en kontakt til overs Men skal sjekke ut
beyeren Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Bringer tilbake tråden pga forrige eier på min e30 har brukt jalla A.E. og har kjuppet av kontaktene på begge sidene til parklysene. Jeg har kjøpt meg kvalitets ae og lurer da på hvilken farge kablene er? Trenger rask hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå