George Constanza Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 langbein som går fra å være en grei kar til å bli satan selv når han setter seg bak rattet..... http://www.youtube.com/watch?v=kdIgOQPuV9k&mode=related&search= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Haha, du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Hehe.. har sett folk som tar sånne parkeringer ja Og folk som kjører 50m drag mellom hvert lyskryss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Denne skulle vært vist på barneTv ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 genial=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Den der tror jeg faktisk ikke jeg har sett før.. Genial den da. Og så sant, så sant. (ikke i midt tilfelle, men kjenner mange som er slik) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Denne skulle vært vist på barneTv ... Har sett den en del på Disneychannel faktisk.. Noen blir jo faktisk "villdyr" når de kommer bak rattet, ihvertfall så blir mange fort irritert når noen gjør feil, istedenfor å hjelpe til med å "rette" feilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 likte den lukeparkeringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 hehe der seie du noke.... kejnen meg lit i jen... men eg sjønne ikkje kofor han sprong ront i romt i ront mit i eit lys skuss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Tro du at du kan klare å snakke norsk...greit nok en snakker med en sånn dialekt, men en trenger for faen ikke skrive en sånn fucka dialekt...folk skjønner jo ingenting når du skriver som du snakker.......... kjøpte en bil av en som snakka med en slik dialekt...skjønte faen ikke halvparten av hva den kødden sa.....ble litt langbein på vei hjem da, ja...........sitter enda igjen litt faenskap i meg den dag i dag, når jeg tenker på den nissen som snakke fort som faen på en dialekt som var rimlig uforståelig......mareritt ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 fy faen du har ikkje sjønt at folk har disleksya......dust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 dysleksi.. hvorfor ett slikt vanskelig ord på lese å skrivevansker? får kortere lunte i trafikken jeg og ja.. tips til skyhawk: skriv att du har dysleksi i signaturen din. for dette får du høre flere ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå