Jonasking Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 hallo , er ganske ny på denne forum men ser du selger en slik leppe til frontfanger. så en lignende på www.gsbildeler.no men der er den så forbaskede dyr. kanskje jeg kjøper den leppen av deg hvis jeg bare får skaffet penger. så jo veldig fin ut og tror den vil passe fint på den orginal fangeren min. råtøff altså! hilsen jonas d.
Håkon318is Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Hei til deg og. Ja den er veldig fin og passer bra hvis man ikke vil kjøpe M tech fanger. Bare å legge inn et bud når du får penger hvis du er interessert. Enten her på siden, eller du kan klikke på PM under meg og sende en melding. Eller legge meg til på msn : Haakon_aune@hotmail.com Mvh Håkon
Håkon318is Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Bumpibump Ingen som er interessert i denne leppen?? Hmm..
Håkon318is Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Den er helt plain svart. Er ikke gjort noe med den, så det er bare å lakkere den. Kjøpte den for over tusen, så jeg skal hvertfall ha en tusenlapp for den. Mvh Håkon Aune
Håkon318is Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 700 inkl frakt ? lool.. hadde det vært en oppskrapa knekt voldtatt leppe så hadde jeg tenkt på prisen, men nei takk. Denne leppen er helt ny.
xibriz Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Fikk litt lyst på Men hvor høy er den? Mulig jeg må ut me linjal å måle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå