Søreng Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Hei.. Når jeg fikk på de nye dekkene var mønsteret litt høyere enn det gamle utslitte kan man si.. Så ved betydelig rattutslag subber det inni (på motorsiden av hjulet) hjulbuen... Hva skal jeg gjøre med dette? Hva er løsningen på dette, uten å skifte dekk.. Er det dette spacere skal hjelpe til? Men da kommer vel problemet med at jeg tar i ytterkanten på buen kanskje? Takk for svar.. Mvh Andreas
kvalaracing Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Spacere kan være løsningen her ja, eller lavere profil på dekkene.Spørs hvor mye du har og gå på til skjermkanten.
Dirty Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 fjærene dine er sikkert veldig segne! beste er nok å kjøpe noe nye noen! går jo med spacer men da må du sikkert valse!
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Dette skjedde også på min bil. Jeg hadde da 235/40-18" foran, med dårlige fjærer. Etter at jeg byttet til 225/40-18" så subbet det ikke. Etter at jeg byttet til Eibach-fjærer og Bilstein dempere, så subbet det ihvertfall ikke.
Søreng Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 ok.. fjærene har sikkert sett sine bedre dager... Å bytte til mindre profil er ikke et alternativ da jeg nettop har invistert en formue (for en student) i dekk Skal måle hvor mye jeg har til kanten og se om spacere kan være løsningen eller om nye dempere kan være et alternativ.. Hvilke dempere anbefales da? (til et allerede sprengt studentbudsjett )
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Når er bilen din ifra i 1992? Når på året altså. For.. hvis du har et likt stabstagfeste som på min (1991), så må du til med f.eks. Bilstein-dempere. Dette fordi de billige produsentene ikke lager dempere med det festet som alle fra juni 1992 og oppover kan bruke. Bilstein B12 med Eibach eller H&R-fjærer, 40/35mm koster ca 5900,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå