Gunnar Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Som overskriften sier, jeg trenger pluggkabel med impulsgiver til sylinder 6 på en M5 3.6. PM, mail gr@bimmers.no eller 913 00 261. Gjerne østlandet, så kan jeg hente så fort det lar seg gjøre..
336mik Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Har du bare ødelagt impulsgiveren,eller er hele kabelen ødelagt?
Gunnar Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 En tidligere eier har bytta ut originalkabelen med en Biltema-kabel uten impulsgiver. De fem første er originale. Sånn rent teknisk trenger jeg vel bare impulsgiveren for å få det til å fungere, men Biltema-kabelen er håpløs å få skikkelig nedpå pluggen uten den lange "holderen" som er på originalkablene, så jeg skulle hatt hele. Penere blir det også.
336mik Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Synd du ikke har orginal kabel da,ellers kunne du byttet med meg.Jeg bruker jo ikke den giveren uansett. Utseende er jo ikke så mye å tenke på da,for der har du jo deksel over.
Gunnar Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Ja, du kjører vel datasprut.. Men jeg mangler dekselet også. Tenkte å kjøpe det løst, men kommer til å kjøpe komplett pluggsett (hvor dekselet og alt medfølger) hvis jeg ikke får tak i brukt. Sure tusenlapper, men det skader vel ikke å bytte kablene i blant.
Runar-CSi Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Tipper koed har, jeg kjøpte mine der og det kostet ikke mye sammenlignet med nytt...
336mik Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Jeg tror jeg fortsatt har de dekselene liggende. Jeg har ikke brukt for dem,så hvis du er interessert,så kan du få dem.
Gunnar Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 336mik, tar de gjerne jeg. Kanskje ta det på et treff eller noe? Har forresten satt på en tennkabel fra en M30B35 nå, impulsgiveren passa over. Går fortsatt i nødmodus, men det har nok med mangelen på speedometersignal å gjøre. Er allikevel fortsatt int. i original M5-kabel, da 535-kabelen er veldig forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå