HellBound Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Heisann... Er det noen som har kjørt Bergen - stavanger eller omvendt, som vet kor mye turen kommer på sånn ca. tenkte da på priser på fergene. Er vel 3-4 ferger enn må ta? Og går det ofte ferger i helgene..? Håper noe som vet dette, har tenkt meg en tur nedover imorgen for første gang med bil. Så hadde vert kjekt å vite litt før enn reiser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Det er to ferjer, en mellom Haljem og Sandvikvåg og en mellom Arsvågen og Mortavika. Den første har jeg ikke tatt på lenge men mener den koster rundt 200,- en vei, og den andre koster ca. 160,- hver vei. I tillegg er det bompenger på 80-90,- mellom Stord og Haugesund. Ferjene går hele tiden med ca en halvtime mellom hver. Ble mye cirka her nå men du har iallefall en pekepinn på hva det vil koste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Takker så meget, da har eg en pekepinn på ka det kommer på sånn ca som du sier Trodde det var flere ferger, men ingenting er jo bedre enn bare to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå