ØyvindB Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Jeg måtte bare få litt bmw inn med morsmelka på jentungen... hun har ettpar av disse også hun sliter litt med å få kontroll på bilen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 haha, bare å stå på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 hehe så søt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Haha, Søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 sweet=) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 dette var bra,lær dem tidlig at BMW er bilen man skal kjøre søt unge akkurat som mamman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 så søtt.. Hvor kjøpte du den hvite? finner den ikke på webshop(så det sto bimmers.no på den, trodde den var kjøpt herfra)... Har tenkt å kjøpe sånn til bruttern.. han skal bli pappa snart, men det er bare det at hverken han eller dama hans vet det.. lyst til å bli onkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Søtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Moro Øyvind. Har lignende bilde av meg selv da jeg var liten, men da i en svær Plymouth stv med en svær bensinslukende V8er. Det tok sin tid før det dukket opp noe BMW i mitt liv. så søtt.. Hvor kjøpte du den hvite? finner den ikke på webshop(så det sto bimmers.no på den, trodde den var kjøpt herfra)... http://www.cafepress.com/bimmers Det er egentlig den "gamle" webshopen, eller hva man vil kalle det. Rent teknisk ikke så lett å forene med den eksisterende, men kan fint brukes fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 så søtt.. Hvor kjøpte du den hvite? finner den ikke på webshop(så det sto bimmers.no på den, trodde den var kjøpt herfra)... http://www.cafepress.com/bimmers Det er egentlig den "gamle" webshopen, eller hva man vil kalle det. Rent teknisk ikke så lett å forene med den eksisterende, men kan fint brukes fortsatt. kult.. du kunne ikke ha lagt til denne linken under "diverse" på høyresiden <--- eller lagt til link innpå webshop så flere har kan se de kule tingene for bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå