Søreng Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Fikk øye på type überstrøken sølvgrå E90 i dag da jeg var på jobb.. Måtte bare stoppe bilen og ta et par kjappe bilder.. (Dårlig kvalitet desverre siden jeg bare hadde mobilen med) Hadde ikke tid til å ta bilde av fronten, men var en ufattelig pen front (så ut som schnitzer front, med svartlakkerte carbon detaljer nederst på hver side..) eller noe i den duren.. Var vertfall ufattelig pen.. Noen her inne sitt glis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Flott "familie" bil.. Sånn jeg vil ha meg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Jeg hadde vel heller blitt mer fortenkt om den ikke hadde vært strøken! E92 er coupe mens den på bildet er en E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 oi, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå