RenZor Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 525? 535? Sklir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Mener det stod 520 på den rett etter de setter seg inn....hmm, sklidde godt uansett da:) bra emo-gjeng forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Stor 520 der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Synes også det ser ut som det står 520i ja. Kan jo alltids tenkes det er en 530i også - er bare 5 og 0 jeg ser tydelig. Uansett ikke så mye som skal til for å sladde på fuktig brostein.. Det gikk visst dårlig med den til slutt ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 520?`Får kjørt seg på turtallssperra da altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Dette er feit BMW i musikkvideo det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Dette er feit BMW i musikkvideo det... Værsting store bling felger på den bilen han flesker seg foran midt i sangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 fancy 7-serie.. har sansen for hvite biler.. De er litt skjeldent i norge (ihvertfall de som er helt hvite)... salt kan ta på seg litt av skylda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30bimmer Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 fett;) 7- serie e ei av dei bilane som passa kvit best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 fett;) 7- serie e ei av dei bilane som passa kvit best.. der er eg faktisk ganske enig det samme gjelder egentlig bmw e90 3-serie også, men da bør den vera litt styla (ac-schnitzer for eksempel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 sett den 7rn på bilder! litt tøff faktisk med hvite felger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30bimmer Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 fett;) 7- serie e ei av dei bilane som passa kvit best.. der er eg faktisk ganske enig det samme gjelder egentlig bmw e90 3-serie også, men da bør den vera litt styla (ac-schnitzer for eksempel) sant d kvit er faktisk på vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Når vi snakker om BMW i musikkvideoer... http://www.youtube.com/watch?v=Q7LJJz13vaY 00:36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 sant d kvit er faktisk på vei tilbake fancy 7-serie.. har sansen for hvite biler.. De er litt skjeldent i norge (ihvertfall de som er helt hvite)... salt kan ta på seg litt av skylda.. fett;) 7- serie e ei av dei bilane som passa kvit best.. der er eg faktisk ganske enig det samme gjelder egentlig bmw e90 3-serie også, men da bør den vera litt styla (ac-schnitzer for eksempel) Godt godt å høre Sannelig bra jeg også har satt igang dette prosjektet da: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=44790 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hva med denne? http://www.youtube.com/watch?v=gu86pYNpRqk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå