speedtouch Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 heisann:) legger denne tråden inn her jeg Tenkte kannsje det var noen 7 serie entusiaster her inne som kansnje har interesse av denne. Kom egentlig over den første gang for ett halvt års tid siden og den hadde sikkert allerede den gangen stått lenge, men har alldrig tatt meg tid til og stoppe og ta bilder. Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe med det, for jeg synest rett og slett det er synd og la en slik gammel bmw stå ute i all slags vær og bli ødelagt. Om dette er en modell som er verdt å pusse opp har jeg ikke greie på, siden jeg er helst intressert i 3 serie selv, men da her jeg vertfall gjort mitt for denne gamle bilen:) Jeg tror den tilhører ett firma som heter "rent a wreck" som holder til på sola i stavanger.(www.rent-a-wreck.no) Håper bilen komme i noen gode hender til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Da har jeg sent en mail til rent a wreck på sola, så finner vi ut av den saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30bimmer Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 hmm.. en bmw på trent a wreck.. hørest litt feil ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 toppers... legger du ut litt info når de har svart på mailen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Har fått svar på mailen: Bilen er ikke vår men vi kjenner eieren. Han heter Terje og kan treffes på mobil tlf. 92226321 Det kan til tider vær vanskelig å nå han på telefon men dere kan sikkert sende han en SMS. Bare ta kontakt hvis det skulle vær noe mer vi kan hjelpe med. mvh, Salma Rent-A-Wreck, Sola Tlf. 51647050 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå