Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. har nettopp kjøpt meg en førerstol jeg tilfeldigvis fant i en e30 på hoggern, fikk den for 500spenn så måtte bare kjøpe den.

Den er mørk blå og har M stripene sydd inn i stoffet, og går ann å vippe ryggen på det. trolig sittet i e36 m3 eller no..? noen som vet? så ønsker å kjøpe en tilsvarende til passasjer siden, noen som har?

Skrevet

Høres ikke ut som den stammer fra e36 hvertfall. Men du burde legge ut et bilde eller bedre beskrivelse av setet, f eks delenr så er det lettere ..

Skrevet

kan prøve å få tatt et bilde imorgen! men noen som kan forklare meg hvordan jeg legger det ut her? er kløne me data hehe :lol:

Skrevet

det er en recaro stol, men den er grå på ''sidestøttene'' og blå inni me mfargene sydd inn som en stripe oppover hele sete. og nakkestøtta er hul inni, hvis det har no å si hehe.

kan minne litt om setet som sitter i cosworthene, de grå.. skal se om jeg får tatt bilde imorgen jeg

Skrevet

Høres ut som en et audi sete hvis nakkestøtta er hul inni, eller ser ut som en smultring.. legg ut bilder på photobucket.com så linker du til de og bruker img funksjonen før og etter linken i innlegget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...