Azeton Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Er det mulig og fjerne glasset fra den svarte delen? hvis mulig hvordan skal det gjøres?
JoCCe Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Ja det skal gå, om du varmer limet og skjærer/pirker det løst. Det som må til får og bytte inst skiver, sette på evt crom ringer rundt ol å lim det på plass.
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Eneste som nytter er å varme epoksyen med varmluftpistol til den slipper. Har prøvd andre måter og det blir kostbart
ChrZZ Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Ja det skal gå, om du skjærer det løst. Det som må til får og bytte inst skiver, sette på evt crom ringer rundt ol å lim det på plass. Øøøøøøøøhm!? Dette må være det dummeste forslaget jeg har hørt hittil i kveld, gitt Med mindre du ikke har gjort dette på en E36 (ser du har en 5-serie), så er det ikke slik her i gården. Man skrur ut instrumentpanelet fra bilen, så skrur man ut torx-skruene bak. Så vrir man tre "nobber" for å løsne instrumentene fra selve boksen. Etterhvert, så sitter man igjen med glass + de sorte hullene. Inn i disse hullene 8der turtellere, hastighet, osv er) får man inn chromringer og instrumentskiver. Jeg har gjort dette -mange- ganger før, så ja, det går fiiint an. Det å sette inn chromringer, tar meg ca...5-10min fra jeg starter i bilen, til dem er festet i instrumentpanelet.
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Skjønner at det går å montere ringer gjennom hullene, men han ville vel vite hvordan man løsnet glasset? Er det mulig og fjerne glasset fra den svarte delen? hvis mulig hvordan skal det gjøres?
Azeton Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Jeg klarere jo også å montere kronringer på 10min. men jeg vil ha AV glasset
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Eneste som nytter er å varme epoksyen med varmluftpistol til den slipper.Har prøvd andre måter og det blir kostbart Blir det samme som om du skal ha av andre ting limt med epoksy fra fabrikk, som feks lykteglass... Jeg bruker en skikkelig hårtørrer og tar stykke for stykke...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Som med lykteglass er det bare å bruke god tid og være forsiktig, ellers sprekker det.
M30Punk Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Kan du kankje fortelle meg åssen jeg får av peedometer nåla i e30 instumenta? skal ha på hvite skiver....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå