jumpin Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Her e bildene av bilen din skyhawk157 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 denna bilen min ska eg behandla som ein diomant... eg kjøpte den rett ette nytår for 6000.. eg kjøpte den for å ha nokko å skru på te eg blir 18... ska fjerna den lille rusten som e på den... omlakera den å styla den.. å bygga glasfiber kasse til anlege... bare spør om da e noke du lure på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 da du ser på den nedreste blde er ikkje rust på buen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Velkommen som BMW-eier Stas med fin bil! vet ikke hvor lang tid du har igjen til du skal ut å kjøre denne, men har du litt tid og muligheter til å holde på ser det ut som det er et godt utgangspunkt. Skal jeg si noe ut av egen erfaring vil jeg anbefale at du dropper alt dette "styling" greiene og prøver å få bilen i tipp-topp stand i stedet. En sånn bil med ordentlig understell,bremser og en motor i god stand er etter min mening et svært godt kjøreapparat Kanskje legge noen kr i et allright lydsystem i tillegg. Egentlig en investering disse bilene i dag, og desverre begynner det å bli få som ikke er ramponert av hissige stylister. Med vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 har øve 2 år på meg... men har te etter somaren før broren min ska kjøre den til tuskland på road trip....prøve å få den gokjent før somar... har 7 maglar...nokke bremse grie rust på bensin røre.... nokke soting so eg har fjerna,,,, motor rens for å kontrolere om det er oljeleksje... å nokke lys greier... ellers e den i tipp topp stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 DUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Disse drivstoffrørene på BMW er et kapittel for seg. Jeg demonterer alt originalt og bruker kobberrør eller tilsvarende nikkellegering fra feks Biltema. Masse arbeid å gjøre det ordentlig men da blir det så det holder resten av levetiden også... Håper broren din er en ordentlig fyr som behandler bilen din pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 ja han e e da... men eg ska ver me bare for å ver siker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 He-he... Kos dere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Disse drivstoffrørene på BMW er et kapittel for seg. hva er det som er så dårlig med dem? kanskje jeg får sjekke tilstanden på mine også...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 De ser ut til å være laget av en aluminiumslegering fra fabrikk. Ser ut sånn for meg i allefall. Rørene er av dårlig materiale, og slangene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Ser heilt fine ut på min...(mye skit men...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 litt kritikk fra min side da: Org lakka speiler, fjerne M emblemet, fjerne monster front og eller kjøre full m-tech så har bilen mye potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hei takk for kretikken... men ka meinte du me org lakka speil? å kas styling e m tekk? monster fangeren holle eg på me å fikse lit på so den sr lit bedre ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Orginale speiler men men smak og behag, m-tech er orginal styling til bmw. Syntes den er fintes jeg da men men det er jo smak og behag! bare en liten pekepinn på hva jeg tror du vill bli mest fornøyd med i lengden, sorte de lykter forran er slettes ingen dum ide eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå