Gå til innhold

Skyhawk157`s E30

jumpin
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denna bilen min ska eg behandla som ein diomant... eg kjøpte den rett ette nytår for 6000.. eg kjøpte den for å ha nokko å skru på te eg blir 18... ska fjerna den lille rusten som e på den... omlakera den å styla den.. å bygga glasfiber kasse til anlege... bare spør om da e noke du lure på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som BMW-eier :D

Stas med fin bil!

vet ikke hvor lang tid du har igjen til du skal ut å kjøre denne, men har du litt tid og muligheter til å holde på ser det ut som det er et godt utgangspunkt.

Skal jeg si noe ut av egen erfaring vil jeg anbefale at du dropper alt dette "styling" greiene og prøver å få bilen i tipp-topp stand i stedet.

En sånn bil med ordentlig understell,bremser og en motor i god stand er etter min mening et svært godt kjøreapparat 8)

Kanskje legge noen kr i et allright lydsystem i tillegg.

Egentlig en investering disse bilene i dag, og desverre begynner det å bli få som ikke er ramponert av hissige stylister.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har øve 2 år på meg... men har te etter somaren før broren min ska kjøre den til tuskland på road trip....prøve å få den gokjent før somar...

har 7 maglar...nokke bremse grie rust på bensin røre.... nokke soting so eg har fjerna,,,, motor rens for å kontrolere om det er oljeleksje... å nokke lys greier... ellers e den i tipp topp stand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse drivstoffrørene på BMW er et kapittel for seg.

Jeg demonterer alt originalt og bruker kobberrør eller tilsvarende nikkellegering fra feks Biltema.

Masse arbeid å gjøre det ordentlig men da blir det så det holder resten av levetiden også...

Håper broren din er en ordentlig fyr som behandler bilen din pent 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginale speiler :) men men smak og behag, m-tech er orginal styling til bmw. Syntes den er fintes jeg da men m-tech.jpg

men det er jo smak og behag! bare en liten pekepinn på hva jeg tror du vill bli mest fornøyd med i lengden, sorte de lykter forran er slettes ingen dum ide eller 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...