Nøstbakken Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Kjøte nett 2 ny dempere til min is-bil. måtte skfite frame for den eine lek. prisen kom på 2500kr per stykk .. er ikkje det litt dyrt... til vanlig sedan 1,8 2,0 koster dei ca 1300 kr .. koster å ha sport eller ka ..
Dirty Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 jeg hadde iallefall ikke gidda å kjøpe orginale! de er jo ikke noe serlig senk på de engang! komplett apex eks fra gs for 4-5 tusen funker fint det
Nøstbakken Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 jeg hadde iallefall ikke gidda å kjøpe orginale! de er jo ikke noe serlig senk på de engang!komplett apex eks fra gs for 4-5 tusen funker fint det kjøpte orginale for det er ikkje dei flottaste veiane her so eg bur.. er noken fartshumper som er litt store .. berre med front spolineren eg har på må eg kjøre heilt forsiktigt over,, har knust den så mange ganger nå, er lei av å plastre, parkle og lakke nå..
ReiRud Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 får jo Bilstein dempere for den prisen der nesten!
Bjørn 320 Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Var dyrt nok ja! På Koed får du f.eks M-tech støtdemparar til din bil for 789 DKK + moms... Bilstein sprint kostar 1329 DKK + moms... Dyrt å kjøpe hos forhandlar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå