hengerfeste Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 som sagt tidligere, så hadde jeg samme problemet, og fikk reparert det ved å få programmert ny programvare. Her om dagen monterte jeg K&N filter type E-2653, som skulle være ment å bruke på bmw 320d. det fungerte DÅRLIG, nå er bilen like jævli igjen, tror det har noe med at det kommer olje fra filteret som legger seg rundt luftmengdemålern, så den ikke får målt luft.. bestilte nytt filter av anna merke fra bb-racing.. så får vi se om det blir bedre, må vel gjerne vaske luftmengdemåleren med noe sterkt først.
Gjest Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 noen spurte om bensin biler har dette: nei. vet ikke hvordan det er med 320d, men 525tds (e34 og e39) ble levert med og uten egr.. for min del ble det da enkelt, ta bort egren, også hadde jeg en maniold uten tilgjengelig, og vips problem løst. sveiste igjen røret fra manifolden.. det anbefales å ta bort egr, men gjør hele norge det vil vi nok se at bt blir obs på det...
Jaro Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Her om dagen monterte jeg K&N filter type E-2653, som skulle være ment å bruke på bmw 320d. det fungerte DÅRLIG, nå er bilen like jævli igjen, tror det har noe med at det kommer olje fra filteret som legger seg rundt luftmengdemålern, så den ikke får målt luft.. bestilte nytt filter av anna merke fra bb-racing.. så får vi se om det blir bedre, må vel gjerne vaske luftmengdemåleren med noe sterkt først. Hvorfor bytte til uoriginalt filter? Denne er klassisk... - oljen fra oljet sportsfilter legger seg på lmm og vips - mer problemer.... BMW's originalfilter er faktisk meget bra og ivaretar den funksjonen det skal ha.
hengerfeste Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 nhåå.. man blir nu lurt til alt mulig rart..
petterjacobsen Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1022208#1022208 Monteringsforklaring og bilder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå