Galskap Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Slenger opp noen bilder av gobile'n min:) kommer snart en prosjektråd om hva mer jeg skal gjøre med den.. kom gjerne med forslag og innspill:) Etter litt herjing:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Du kan jo få 3 sjanser til å vedde på hva jeg mener du burde ta bort først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 den var ikke der når han kjøpte den oddis, så jeg tipper den består:( Hvordan går det med vannkokeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Regner med du mener fronten må vekk, deretter m3 speila, så felga.. Neida, men Seriøst kast den spoilern til helv**** og bytt bakpotta.. Du spurte om forslag hva med nye rims? Senke den litt mer, kommer jo helt ann på hvor du bor da. på grunn av bakkeklaringa. bortsett fra det jeg omtalte meg om så var den ikke så gal ungdomsbil (regner med du er en ) Spoilern sier litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Bilen så fin ut den, rent bortsett fra at den vingen hører hjemme på andre typer framkomstmidler(les fly), og potta er litt vel japse etter min smak. Poler opp lakken skikkelig og fjern overfornevnte stash så har du en flott bil. Synes høyden var fin også jeg, liker ikke for lave e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 ta vinkelsliperen og kapp bort det bærehåndtaket. bilen ser jo ut som en oppstyla barnevogn......og stell og vask bilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 hehe:P skjønte jeg fikk endel kommentarer ang. den vingen:) mulig jeg senker 20/10 eller no.. men ikke my mer.. er så sinnsykt dårlige veier her på fosen. og selv så bor jeg innover 2 km med grusvei:P vannkoker'n har fått bytta toppakning for 3. gang nå ZH så nå er jeg lei så det blir mere finkjøring fremover:P setter den faktisk sammen ikveld:) potta er foresten ett 5" rakrør fra midre lydpotte... det gamle melkenanlegget til sjølen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 vekk med spolieren.. det er noko av det styggeste eg har sitt.. m3 vinge er fint .. ikkje spisebord.. men ellers grei .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 som resten sier, vekk med tørkestativet, passer liksom ikke helt;) Ellers ser det jo slettes ikke verst ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 nais ride! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Vingen - bort Eksospotta - bort Hjemme sota lykter? var ikke no bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 åssen er det du behandler bimmeren din!!!!!!!! den ser jo ikke ut!!!!!!!!!!!!!! skjerp deg!!!!! fiks den!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 ja du ville ha forslag ja....... gt vinge...m3 dørlister.....røde/hvite baklykter........andre tallerkne.............da e du på vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 såpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå